Die komt uit Egbert zijn kofferquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:32 schreef Tamaartje het volgende:
[afbeelding]
heeft ze nou een knuffel in haar nek daar?
Dat zij zelf nog genoeg sigaretten heeft voor 4 dagen of zo, en dat 'de rest' vandaag zonder komt te zitten. Ze zei (terecht trouwens imo) dat dat dus niet haar probleem is, omdat ze zelf zuinig heeft gedaan terwijl de anderen vrolijk doorstomen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat voorn stoere praat had ze dan?
Kunnen we in ieder geval niet zeggen dat ze lui is geweestquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:28 schreef Pinball het volgende:
Janine gaat stofzuigen. Was ook hard nodig, want die kamer was ook al 1 hele nacht intensief gebruikt om in te slapen.
Ik geef haar gelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zij zelf nog genoeg sigaretten heeft voor 4 dagen of zo, en dat 'de rest' vandaag zonder komt te zitten. Ze zei (terecht trouwens imo) dat dat dus niet haar probleem is, omdat ze zelf zuinig heeft gedaan terwijl de anderen vrolijk doorstomen.
Als in: pech als jullie niks te roken hebben, ik heb nog zat, maar alleen voor mijzelf.
er was glas gevallen gisterenquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:28 schreef Pinball het volgende:
Janine gaat stofzuigen. Was ook hard nodig, want die kamer was ook al 1 hele nacht intensief gebruikt om in te slapen.
En ze zijn vannacht bezig gegaan met vochtige doekjes die je niet mee mag spoelen omdat ze niet oplossenquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Er heeft een of andere malloot keukenrol in de toilet gegooid... dan snap ik dat de boel verstopt raakt. Dat absorbeert als de neten
Schijten ook als de nood maar hoog genoeg is.... lolquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:30 schreef nodisch18 het volgende:
je kan toch in de wasbak of de douchen pissen?![]()
Weten we gelijk ook weer waar de uitdrukking: "die is nog te dom om te poepen" vandaan komt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:31 schreef Zody het volgende:
[..]
En ze zijn vannacht bezig gegaan met vochtige doekjes die je niet mee mag spoelen omdat ze niet oplossen
Ik weet niet of daar een maximum aan zat.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:30 schreef Biancavia het volgende:
Ik geef haar gelijk.
Maar mochten ze een bepaald aantal pakjes mee naar binnen nemen ofzo?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:34 schreef Jappie het volgende:
Weten we gelijk ook weer waar de uitdrukking: "die is nog te dom om te poepen" vandaan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |