Ik vind het wel leuk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]De sukkels. Elk jaar heeft bb toch een bepaalde opzet. Kunnen ze nou niet bedenken dat het dit jaar totale isolatie is?
Zo moeilijk is dat toch niet.
het is ook wel grappig, maar wat zouden ze verkeert gedaan kunnen hebben vlak na binnenkomst al?quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:00 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.
Hilde: "Jaaa joh. Dat komt wel. Jullie hebben iets verkeerds gedaan en daarom is het. En volgende week gaat het gewoon open"
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
het is ook wel grappig, maar wat zouden ze verkeert gedaan kunnen hebben vlak na binnenkomst al?
Want er was toen ook al geen tuin.. dus die gaat ook niet komen.![]()
Zou wel slim zijn.... maar de klok stond al op 8:16 uur... anders zou het 00:00 moeten knipperenquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:02 schreef riri het volgende:
ik denk zelf dat als het brood afgebakken is in de oven dat BB de oven weer uitzet en als ze hem weer willen gebruiken het via die intercom weer moeten vragen
Bij BB hebben ze een knoppie waarmee ze die oven aan en uit kunnen zetten
maar ze hadden toch een ovenklok?quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:05 schreef riri het volgende:
ze krijgen nu al last dat ze geen tijdsbesef meer hebben...dat wordt nog veel erger,geen mens kan daar tegen op de lange duur dus dat gaat nog rare effekten opleveren
die gaat dus weer uit denk ikquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
maar ze hadden toch een ovenklok?
Ik hoop dat je gelijk hebt, want geen klok is wel zo leukquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:09 schreef riri het volgende:
ik bedoel de stroom van de oven eraf bocaj...elke keer als ze de oven hebben gebruikt
zullen ze wellicht na een uurtje doen of zo
Ik heb het geluid al afgezet en nu luister ik naar die mensen bij de wasmachine.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:13 schreef DikkeDiarree het volgende:
Lekker hoestje heeft Viola.
Buitengewoon boeiend is het om te horen hoe die twee mutsen niet weten hoe een wasmachine werktquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het geluid al afgezet en nu luister ik naar die mensen bij de wasmachine.
Goed plan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het geluid al afgezet en nu luister ik naar die mensen bij de wasmachine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |