Op zondag 20 augustus 2006 03:34 schreef zhe-devilll het volgende:Hier in Nederland mag je nooit je man wegdoen!Want dat is een schande nml..
Nou ik heb er geen enkele moeite meer mee nadat ik een klotenrotex wegdeed die alleen maar intens dominant was en nooit eens vriendelijk deed.
Ik had zoiets van: Mijn god wat heb ik in huis gehaald een bezeten dier ofzo
eindelijk ontdeed ik mij van dat mormel en echt...het was of de hemel vol eng'len neerstreek in mijn flatje toendertijd want sjeeh...het duivels geval woonde ergens anders waar alles zg beter was!
blaat
anyway....een maand terug schafte ik mij tesaam met een very nice doggie ook nog een vent aan...samen leek het me toch very nice opgroeien dus...2 figuren van een verschillende afkomst...
My GoD!!!!!!!
Ik heb een maand werkelijk mijn vloer niet meer aanschouwt zo intens druk was die vent..het sprong om me heen het leek wel een entiteit zeg!
ik dacht mijn GOT was ist losssssssssss?
Als ik mijn hondje een aanhaalde sprong die vent erbovenop, zoow jaloers he wastie!!!!!!!!!!!
Als ik beiden een knuffel gaf zat me vriend met adhd erbovenop en at zelf van zijn eigen stokje..oke oke hij was funny
hij was intens lastig maar ook leuk... ik heb hem weggedaan!
jaah ik mis die eikel van een ex, meen ik! Heel erg maar ik zie mijn vloer weer..ik kan de andere pup normaal aanhalen..ik kan weer ademhalen hier in mijn huis..en dan zeggen mensen awwwwwwwwww zielug..
hmmz nee hij is nu happy bij die vrouw die er goed voor zorgt maar jeeh...
wat ben ik toch blij dat ik dat geruzie elke dag niet meer hoef aan te horen van 2als ze bv een stukje brood opvraten en elkaar het licht in de ogen niet gunden!
jEMIG ik ontspan nu eindelijk na een een maand geen adhd vent in mijn huis wat een zaligheid!
Want niet elk levend wezen past bij je immers?
Maar dat is Nederlands een mens of dier houden tot de dood komt.............oid nou geloof me...dat wil je niet meemaken nml..een vent dat gewoonweg continu op je springt en eraf en erop..en........
keuzes maken is moelijk maar nee ik heb geen enkele spijt...waarom zijn we zo geconditioneerd eigenlijk?
Je kunt toch ook niet met iedereen vriendjes zijn? Waarom moet dan elke man of huisdier bij je passen?