quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:12 schreef schatje het volgende:
Het is FOK! en niet Fok!.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb de oplossing voor deze discussie.
De COS blijft, de SC blijft en we heffen gewoon het FB-topic op.
Yeahquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb de oplossing voor deze discussie.
De COS blijft, de SC blijft en we heffen gewoon het FB-topic op.
Sorry piemelmans...maar de beste man heeft gewoon een punt....rasiscistisch geleuter moet je daar dumpen waar het thuis hoort....bij de vuilverbranding...FYI ...ik heb hier in de loop der jaren heel wat klagers naar binnen zien lopen voor minder dus wat dat betreft moet je dan maar op een ander moment je bakkes opentrekken...quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij een eikel!(Klagen bij de baas....
![]()
)
Er heeft inmiddels een 'gesprek' plaatsgevonden tussen LS, TL en ondergetekende. De grenzen zijn weer duidelijk, nuances aangebracht en daarmee is het wat ons betreft 'klaar'.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef arneaux het volgende:
Teamlead, kun je in het COS topic ff bekijken of het rascistische gelul van LekkerSimpel jou wel aanstaat?
Hoe bedoel je rascistich gelul...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef arneaux het volgende:
Teamlead, kun je in het COS topic ff bekijken of het rascistische gelul van LekkerSimpel jou wel aanstaat?
Ik heb dat helemaal niet gehoord trouwens... En hoezo zou Micheline opeens Turks kunnen dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe bedoel je rascistich gelul...
Ik vond juist Semih de favoriet, maar ineens begon hij met Michele Turks te praten.
Wat een gelul.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je rascistich gelul...
Ik vond juist Semih de favoriet, maar ineens begon hij met Michele Turks te praten.
Dat riekt naar afspraken, wat een ander niet begrijpt. En dan heb ik het nog niet eens over de streamers.r
Heb jij ook PTSS?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan luek in [COS #33] veranderd worden in leuk?? Alstu wel beliefd enzo...
Dat moet je googlen van Newsman.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan je pas antwoord geven als ik weet wat het is....
Post Traumatisch Stress Syndroomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |