Heb jij ook PTSS?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan luek in [COS #33] veranderd worden in leuk?? Alstu wel beliefd enzo...
Dat moet je googlen van Newsman.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan je pas antwoord geven als ik weet wat het is....
Post Traumatisch Stress Syndroomquote:
Post klopt, want ik ben postbezorgerquote:
Overdreven is my middle name.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een gelul.
Je kunt toch ook afspraken in het Nederlands met elkaar maken zonder dat iemand anders in het huis het hoort.
Als hij nou voortdurend Turks zou praten, met Michele die blijkbaar ook vloeiend Turks spreekt volgens jou, OK, dan zou het vervelend worden. Maar daar is geen sprake van.
Maar goed, je hebt weer even lekker in het middelpunt van een relletje kunnen staan, dankzij Arneaux die ook nogal overdreven reageerde.
Wees maar blijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Post klopt, want ik ben postbezorger
Trauma's heb ik niet.
Stress is verleden tijd
Ik droom niet van Syn, want die ken ik niet eens..
Dus heb geen last van PTSS
Of Arneaux overdreven reageerde ( 5 oproepen binnen 10 minuten of zo...quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:36 schreef Gert het volgende:
- dankzij Arneaux die ook nogal overdreven reageerde.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Of Arneaux overdreven reageerde ( 5 oproepen binnen 10 minuten of zo...) zal mij verder aan de desbetreffende lichaamsopening oxyderen.....
Wel stoort het mij dat (niet alleen LS overigens; maar ook andere users) zich steeds vaker op een bedenkelijke manier menen te moeten uiten over onze "nietuitdepoldergeboren" medelanders. Het gaat mij persoonlijk niet zo zeer om de geuitte teksten zelf; (humor moet tenslotte kunnen) maar meer om het gedachtengoed welke er mee vertegenwoordigd lijkt te zijn.
dank voor uw aller 30 sec aandacht.
Postbus 51quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Of Arneaux overdreven reageerde ( 5 oproepen binnen 10 minuten of zo...) zal mij verder aan de desbetreffende lichaamsopening oxyderen.....
Wel stoort het mij dat (niet alleen LS overigens; maar ook andere users) zich steeds vaker op een bedenkelijke manier menen te moeten uiten over onze "nietuitdepoldergeboren" medelanders. Het gaat mij persoonlijk niet zo zeer om de geuitte teksten zelf; (humor moet tenslotte kunnen) maar meer om het gedachtengoed welke er mee vertegenwoordigd lijkt te zijn.
dank voor uw aller 30 sec aandacht.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:23 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik weer even zeuren over wat anders? Kunnen die centrale topics geen normale topics worden. Ze lopen nu voor geen meter vind ik.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
I second that.
Veel te veel tekst door werken in het stickytopic, dan wel scrollen in de T-list. Als ze normaal worden gaan ze harder lopen en komen ze sneller onder de aandacht van de mensen. Het kost teveel moeite nu. Levert ook onnodige SC in COS op.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Plus het feit dat de topics over meest spraakmakende bewoners van het moment dan weer komen bovendrijven.
Wat ik wel zo overzichtelijk vind
Jij doet je naam wel eer aan he?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:24 schreef PH52 het volgende:
Dat is dus het nadeel van SC in een FB topic.
Als er gewerkt moet worden zijn die mods nergens te vinden. En het is al zo onoverzichtelijk.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:24 schreef PH52 het volgende:
Dat is dus het nadeel van SC in een FB topic.
Als er gewerkt moet worden zijn die mods nergens te vinden. En het is al zo onoverzichtelijk.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:15 schreef Ireth het volgende:
3x [COS #34] geopend, wie wil ff slotjes gooien?
Ik zet gewoon mensen aan het werkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:29 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jij doet je naam wel eer aan he?
Er staan zo'n kleine 90 topics open, waarvan er minstens 40 gesloten kunnen worden. Heb jij niks beters te doen dan je handje ophouden ?quote:
Volgens mij is het vaak juist nogal onschuldig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:59 schreef Jappie het volgende:
Je hebt gelijk denk ik, maar ik vind trouwens geen van die aanduidingen nodig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is het vaak juist nogal onschuldig.
Als iemand de zusjes "blonde sletjes" noemt, Tijn "die bruinwerker", Hilde "de zeekoe" en Semih "die terrorist", dan is dat laatste niet ineens racistisch, m.i.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |