Ten eerste omdat het (net als voorgaande jaren) uiteindelijk toch regelmatig voorkomt dat er niemand aan het streamen is, en degenen die dan achteraf de SV aan willen vullen of gewoon willen weten wat er gebeurd is gewoon in 1 goedgevuld leesbaar topic terecht kunnen, in plaats van 2 slechtgevulde waarvan er 1 ook nog vol zit met slowchat.quote:
Nee he.......alweer? Ik word zo verdrietig van die man.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef arneaux het volgende:
Teamlead, kun je in het COS topic ff bekijken of het rascistische gelul van LekkerSimpel jou wel aanstaat?
COS slechtgevuld? Waarom? Of zeg je dat er zo weinig mensen de behoefte hebben aan een pure COS zodat die slechtgevuld zal zijn?quote:in plaats van 2 slechtgevulde
Het is niet lastig. Onlogische en onnatuurlijke beperkingen zoals "niet over de Big Brother streams praten in de Big Brother slowchat"quote:als 1 SC topic en 1 COS topic blijkbaar al zo lastig is voor de gemiddelde bezoeker hier
Iedereen is welkom. Ik zie ook dit jaar vele nieuwe gezichten, en ooit waren we zelf een nieuw gezicht geweest. Ik voelde me vorig jaar toen ik voor het eerst kwam kijken absoluut niet uitgesloten.quote:als dan de diehards maar weten hoe het zit, zodat die zelf een beetje mee kunnen sturen bij de onvermijdelijke golf verse BB-liefhebbers die elk jaar weer op komen duiken.
Ah, gaan we zo beginnen. Ook goed.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
COS slechtgevuld? Waarom? Of zeg je dat er zo weinig mensen de behoefte hebben aan een pure COS zodat die slechtgevuld zal zijn?
Nou, dan weet je waar je terecht kan als het verschil tussen SC en COS te moeilijk voor je is.quote:En, misschien ter info: de VOLlers zitten dit jaar op VOL.
Klemgeluld?quote:Ah, gaan we zo beginnen. Ook goed.
Waarom? Ik wil op Fok! slowchatten met Fok! kers, en uitgebreid reageren op de streams. Vaak wil je gebeurtenissen wat uitgebreider bespreken, en haal je er ervaringen uit het persoonlijk leven of andere BB's erbij. Nu kan dat niet, want dan zou de COS niet "puur" meer zijn, en zou je de discussie moeten verhuizen naar de SC. Maar dat kan ook weer niet, omdat je daar niet over de streams mag praten als daar iets gebeurt?quote:Nou dan weet je waar je terecht kan als het verschil tussen SC en COS te moeilijk voor je is.
Maar dan kun je toch de streamverslagen lezen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:50 schreef Maerycke het volgende:
Mijn 2 centen dan maar: Persoonlijk ben ik erg blij met zo'n cleane COS. Veel mensen zitten de hele dag op hun werk of zijn op een andere manier bezig. De streamverslagen en COS nalezen (voor de leuke details) scheelt een hoop gezwaai, geen andere dingen die vast erg leuk zijn voor de betrokkenen maar veel minder voor de mensen die snel op de hoogte willen zijn van alle ins en outs.
Nee, maar als je mij woorden in de mond gaat leggen is dat het einde van de discussie.quote:
Lieve schat, de behoefte is erquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klemgeluld?
Als er genoeg behoefte is aan een pure COS dan zal die wel ontstaan. Vooralsnog zitten modjes nog regelmatig te boenen in COS. Doe de pure users een lol en verscheep de slowchat en de streamchat naar SC. Valt de pure COS dood? Prima, dan was daar blijkbaar geen behoefte aan, in plaats van het nu krampachtig vast te houden.
Lees mijn reactie hierboven nou eens.quote:Waarom? Ik wil op Fok! slowchatten met Fok! kers, en uitgebreid reageren op de streams. Vaak wil je gebeurtenissen wat uitgebreider bespreken, en haal je er ervaringen uit het persoonlijk leven of andere BB's erbij. Nu kan dat niet, want dan zou de COS niet "puur" meer zijn, en zou je de discussie moeten verhuizen naar de SC. Maar dat kan ook weer niet, omdat je daar niet over de streams mag praten als daar iets gebeurt?
Zou het heel misschien kunnen dat wij het niet fout zien, maar jij de zaken fout uitlegt?quote:Met andere woorden: heel tegennatuurlijk ten opzichte van hoe mensen op gebeurtenissen op de streams willen reageren.
Hopelijk onderkennen de mods hun fout en zullen ze dat snel corrigeren.
tsja.. da's natuurlijk het lastige... het is nooit goed.. De één kan prima leven met off topic geblaat, gekroel en gezwaai... de ander wordt al onpasselijk bij het idee. En dan nog de hele groep er tussenin. We hebben dit vooraf uitgebreid besproken en uiteindelijk de keuze gemaakt voor deze oplossing. Ideaal? neuh.. Beste alternatief: absoluutquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch de streamverslagen lezen?
Ik vind persoonlijk ook dat de SC veel leuker kan zijn..
Lekker een beetje off topic geblaat, met meteen commentaar op de streams tussendoor..
Gewoon gezellig voor de mensen die hier veel zitten (verslaafden)
Maar ik snap de keuze opzich welik vind het alleen jammer
![]()
Jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. da's natuurlijk het lastige... het is nooit goed.. De één kan prima leven met off topic geblaat, gekroel en gezwaai... de ander wordt al onpasselijk bij het idee. En dan nog de hele groep er tussenin. We hebben dit vooraf uitgebreid besproken en uiteindelijk de keuze gemaakt voor deze oplossing. Ideaal? neuh.. Beste alternatief: absoluut
Snap ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Jaik snap het ook wel hoor.. alleen vond ik het andere gezelliger
![]()
Jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Snap ikMaar dat is een smaak kwestie natuurlijk
Jezus, wat ben jij een eikel!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef arneaux het volgende:
Teamlead, kun je in het COS topic ff bekijken of het rascistische gelul van LekkerSimpel jou wel aanstaat?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:12 schreef schatje het volgende:
Het is FOK! en niet Fok!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |