abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 21 augustus 2006 @ 21:02:08 #141
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_41041861
Ok!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:09:35 #142
242 Pinball
Electric Monk
pi_41042093
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:36 schreef Stereotomy het volgende:

En waarom zouden we dat willen?
Ten eerste omdat het (net als voorgaande jaren) uiteindelijk toch regelmatig voorkomt dat er niemand aan het streamen is, en degenen die dan achteraf de SV aan willen vullen of gewoon willen weten wat er gebeurd is gewoon in 1 goedgevuld leesbaar topic terecht kunnen, in plaats van 2 slechtgevulde waarvan er 1 ook nog vol zit met slowchat.

En ten tweede, als 1 SC topic en 1 COS topic blijkbaar al zo lastig is voor de gemiddelde bezoeker hier, ga dan maar eens aan iedereen uitleggen dat je 2 topics hebt over hetzelfde, maar met verschillende regels.
Dan kan je elke dag weer de idioten minder frequente bezoekers uit de COS vegen die het verschil niet kunnen bevatten of zich simpelweg weer vergissen.

En zoals de mods zelf ook al hebben aangegeven kan ik me best voorstellen dat de regels in de loop van BB wat soepeler worden, als dan de diehards maar weten hoe het zit, zodat die zelf een beetje mee kunnen sturen bij de onvermijdelijke golf verse BB-liefhebbers die elk jaar weer op komen duiken.

My 2 cents.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:21:33 #143
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41042436
Teamlead, kun je in het COS topic ff bekijken of het rascistische gelul van LekkerSimpel jou wel aanstaat?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:24:10 #144
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41042527
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef arneaux het volgende:
Teamlead, kun je in het COS topic ff bekijken of het rascistische gelul van LekkerSimpel jou wel aanstaat?
Nee he.......alweer? Ik word zo verdrietig van die man.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:24:27 #145
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41042534
quote:
in plaats van 2 slechtgevulde
COS slechtgevuld? Waarom? Of zeg je dat er zo weinig mensen de behoefte hebben aan een pure COS zodat die slechtgevuld zal zijn?
quote:
als 1 SC topic en 1 COS topic blijkbaar al zo lastig is voor de gemiddelde bezoeker hier
Het is niet lastig. Onlogische en onnatuurlijke beperkingen zoals "niet over de Big Brother streams praten in de Big Brother slowchat" maken het lastig.
quote:
als dan de diehards maar weten hoe het zit, zodat die zelf een beetje mee kunnen sturen bij de onvermijdelijke golf verse BB-liefhebbers die elk jaar weer op komen duiken.
Iedereen is welkom. Ik zie ook dit jaar vele nieuwe gezichten, en ooit waren we zelf een nieuw gezicht geweest. Ik voelde me vorig jaar toen ik voor het eerst kwam kijken absoluut niet uitgesloten.

En, misschien ter info: de VOLlers zitten dit jaar op VOL.
Confidence through competence
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 21:25:15 #146
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41042560
Treffende TT.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:40:00 #147
242 Pinball
Electric Monk
pi_41043053
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
COS slechtgevuld? Waarom? Of zeg je dat er zo weinig mensen de behoefte hebben aan een pure COS zodat die slechtgevuld zal zijn?
Ah, gaan we zo beginnen. Ook goed.
quote:
En, misschien ter info: de VOLlers zitten dit jaar op VOL.
Nou, dan weet je waar je terecht kan als het verschil tussen SC en COS te moeilijk voor je is.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:46:20 #148
55709 Stereotomy
pi_41043291
quote:
Ah, gaan we zo beginnen. Ook goed.
Klemgeluld?

Als er genoeg behoefte is aan een pure COS dan zal die wel ontstaan. Vooralsnog zitten modjes nog regelmatig te boenen in COS. Doe de pure users een lol en verscheep de slowchat en de streamchat naar SC. Valt de pure COS dood? Prima, dan was daar blijkbaar geen behoefte aan, in plaats van het nu krampachtig vast te houden.
quote:
Nou dan weet je waar je terecht kan als het verschil tussen SC en COS te moeilijk voor je is.
Waarom? Ik wil op Fok! slowchatten met Fok! kers, en uitgebreid reageren op de streams. Vaak wil je gebeurtenissen wat uitgebreider bespreken, en haal je er ervaringen uit het persoonlijk leven of andere BB's erbij. Nu kan dat niet, want dan zou de COS niet "puur" meer zijn, en zou je de discussie moeten verhuizen naar de SC. Maar dat kan ook weer niet, omdat je daar niet over de streams mag praten als daar iets gebeurt?

Met andere woorden: heel tegennatuurlijk ten opzichte van hoe mensen op gebeurtenissen op de streams willen reageren.

Hopelijk onderkennen de mods hun fout en zullen ze dat snel corrigeren.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:50:16 #149
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_41043427
Mijn 2 centen dan maar: Persoonlijk ben ik erg blij met zo'n cleane COS. Veel mensen zitten de hele dag op hun werk of zijn op een andere manier bezig. De streamverslagen en COS nalezen (voor de leuke details) scheelt een hoop gezwaai, ge en andere dingen die vast erg leuk zijn voor de betrokkenen maar veel minder voor de mensen die snel op de hoogte willen zijn van alle ins en outs.
pi_41043563
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:50 schreef Maerycke het volgende:
Mijn 2 centen dan maar: Persoonlijk ben ik erg blij met zo'n cleane COS. Veel mensen zitten de hele dag op hun werk of zijn op een andere manier bezig. De streamverslagen en COS nalezen (voor de leuke details) scheelt een hoop gezwaai, ge en andere dingen die vast erg leuk zijn voor de betrokkenen maar veel minder voor de mensen die snel op de hoogte willen zijn van alle ins en outs.
Maar dan kun je toch de streamverslagen lezen?
Ik vind persoonlijk ook dat de SC veel leuker kan zijn..
Lekker een beetje off topic geblaat, met meteen commentaar op de streams tussendoor..
Gewoon gezellig voor de mensen die hier veel zitten (verslaafden )

Maar ik snap de keuze opzich wel ik vind het alleen jammer
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:57:18 #151
242 Pinball
Electric Monk
pi_41043628
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:46 schreef Stereotomy het volgende:

Klemgeluld?
Nee, maar als je mij woorden in de mond gaat leggen is dat het einde van de discussie.
En hoewel ik de laatste ben om de merites van 'zomaar wat zuigen' te bekritiseren heb ik daar nu geen zin in. Ik ga even de COS bijlezen, kijken wat er gebeurd is in het huis.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:57:33 #152
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41043637
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Klemgeluld?

Als er genoeg behoefte is aan een pure COS dan zal die wel ontstaan. Vooralsnog zitten modjes nog regelmatig te boenen in COS. Doe de pure users een lol en verscheep de slowchat en de streamchat naar SC. Valt de pure COS dood? Prima, dan was daar blijkbaar geen behoefte aan, in plaats van het nu krampachtig vast te houden.
Lieve schat, de behoefte is er

Dat er alsnog offtopic geneuzel in COS staat heeft meer te maken met de mensen die juist géén behoefte hebben aan COS. Overigens ga je ook in deze post alles weer in het extreme trekken. Er mag in COS juist wel geanalyseerd e.d. worden. Er mag ook psychologisch gebabbeld worden of met elkaar gediscusieerd over wat iemand drijft. Blijf er echter weg als je over de film wilt praten die je die avond gezien hebt. Zie COS als het SC-topic van vorig jaar ZONDER offtopic geleuter.
quote:
Waarom? Ik wil op Fok! slowchatten met Fok! kers, en uitgebreid reageren op de streams. Vaak wil je gebeurtenissen wat uitgebreider bespreken, en haal je er ervaringen uit het persoonlijk leven of andere BB's erbij. Nu kan dat niet, want dan zou de COS niet "puur" meer zijn, en zou je de discussie moeten verhuizen naar de SC. Maar dat kan ook weer niet, omdat je daar niet over de streams mag praten als daar iets gebeurt?
Lees mijn reactie hierboven nou eens.
quote:
Met andere woorden: heel tegennatuurlijk ten opzichte van hoe mensen op gebeurtenissen op de streams willen reageren.

Hopelijk onderkennen de mods hun fout en zullen ze dat snel corrigeren.
Zou het heel misschien kunnen dat wij het niet fout zien, maar jij de zaken fout uitlegt?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:59:30 #153
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41043703
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:54 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Maar dan kun je toch de streamverslagen lezen?
Ik vind persoonlijk ook dat de SC veel leuker kan zijn..
Lekker een beetje off topic geblaat, met meteen commentaar op de streams tussendoor..
Gewoon gezellig voor de mensen die hier veel zitten (verslaafden )

Maar ik snap de keuze opzich wel ik vind het alleen jammer
tsja.. da's natuurlijk het lastige... het is nooit goed.. De één kan prima leven met off topic geblaat, gekroel en gezwaai... de ander wordt al onpasselijk bij het idee. En dan nog de hele groep er tussenin. We hebben dit vooraf uitgebreid besproken en uiteindelijk de keuze gemaakt voor deze oplossing. Ideaal? neuh.. Beste alternatief: absoluut
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_41043786
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:59 schreef teamlead het volgende:

[..]

tsja.. da's natuurlijk het lastige... het is nooit goed.. De één kan prima leven met off topic geblaat, gekroel en gezwaai... de ander wordt al onpasselijk bij het idee. En dan nog de hele groep er tussenin. We hebben dit vooraf uitgebreid besproken en uiteindelijk de keuze gemaakt voor deze oplossing. Ideaal? neuh.. Beste alternatief: absoluut
Ja ik snap het ook wel hoor.. alleen vond ik het andere gezelliger
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:06:37 #155
55709 Stereotomy
pi_41043915
Ik ga even weg uit deze poel van groupthink en hoop dat wat teamlead al tijden loopt te roepen - dat het over een tijdje blijkbaar wel zo gaat zoals ik suggereer - dan snel komt.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:08:16 #156
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41043968
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:01 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Ja ik snap het ook wel hoor.. alleen vond ik het andere gezelliger
Snap ik Maar dat is een smaak kwestie natuurlijk
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_41044045
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:08 schreef teamlead het volgende:

[..]

Snap ik Maar dat is een smaak kwestie natuurlijk
Ja .. we zullen afwachten
pi_41044110
Het is FOK! en niet Fok!.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:13:52 #159
65846 Bocaj
47th President.
pi_41044141
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef arneaux het volgende:
Jezus, wat ben jij een eikel! (Klagen bij de baas.... )
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:14:50 #160
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41044168
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:12 schreef schatje het volgende:
Het is FOK! en niet Fok!.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: