Veel plezier.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:15 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik ga plassen Sebasser
En je wilt vragen of hij meehelpt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:15 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik ga plassen Sebasser
Kijk je wel uit met je airgun danquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:16 schreef The_Terminator het volgende:
Rustig hier. Het is maar goed dat ik schitsofreen ben, heb ik tenminste nog iemand om mee te praten in dit topic![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:16 schreef The_Terminator het volgende:
Rustig hier. Het is maar goed dat ik schitsofreen ben, heb ik tenminste nog iemand om mee te praten in dit topic![]()
Hoi, jij ook nierquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:16 schreef The_Terminator het volgende:
Ik leef nog steeds, dus dat komt vast wel goedquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met je airgun dan
Mah, niet moeilijk..quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik wil voordat ik begin aan me stage 10000 posts hebben
Okey.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds, dus dat komt vast wel goed![]()
Nee, Ik slaap zo diep dat ik vergeten ben wat de functie van de nieren is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, heb er al veel in Azië verkocht... Heb jij er ook belang bij?
Verdomme, had de zeecontainers al klaargezetquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, Ik slaap zo diep dat ik vergeten ben wat de functie van de nieren is.
Ik zal het eens schoon likken zoals katten en honden ook doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien moet je er eens minder op laten slaan
Moet je slijm roggelen en dan in de lucht spugen, niet te hard en dan opvangen en door slikken.quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:16 schreef The_Terminator het volgende:
Net alsof je door een geile homo in de bek word gepotenquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet je slijm roggelen en dan in de lucht spugen, niet te hard en dan opvangen en door slikken.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet je slijm roggelen en dan in de lucht spugen, niet te hard en dan opvangen en door slikken.
Mja... Ik ben hiervoor niet verantwoordelijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:21 schreef Dibbl het volgende:
en toen was ik misselijk :s
Jeumig, ik heb er maar 1 nodig.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Verdomme, had de zeecontainers al klaargezet![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Net alsof je door een geile homo in de bek word gepoten
Tuurlijk...lang leve msnquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hé, jij ook nog steeds wakker?
Knapquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:23 schreef Sebasser het volgende:
....toen ik nog rookte.
.....dat doe ik al weken niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |