Tja, hij heeft het toch echt gezegd. Je moet ook niet vergeten dat hij sinds z'n 13e in Nederland woont hè.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:22 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik heb in de zomer al gezegd dat Cziommer voor 2007 zal worden opgeroepen door de Duitse Bondscoach. Waarom zou hij in jezusnaam voor Oranje willen spelen? Tis toch een Duitser.
Lijkt me onwaarschijnlijk, in Duitsland is hij behoorlijk in de vergetelheid geraakt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:22 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik heb in de zomer al gezegd dat Cziommer voor 2007 zal worden opgeroepen door de Duitse Bondscoach. Waarom zou hij in jezusnaam voor Oranje willen spelen? Tis toch een Duitser.
Hij verdiende hier 6 ton, dus dat valt wel mee.....quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Natuurlijk, anders kan hij in Enschede niet meer over straat. Maar denk je dat hij nog voor 150.000 bij Twente gaat voetballen nu hij in Alkmaar 1.000.000 verdient?
Ik denk, gezien de resultaten van Twente de laatste weken, dat jullie hem goed kunnen gebruiken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Hij verdiende hier 6 ton, dus dat valt wel mee.....
btw....over een paar jaar is de AZ-hype over (Dick heeft ook geen eeuwig leven) en voetbalt Cziommer liever voor 22.000 man in het nieuwe Arke Stadion dan in Alkmaar....
Maar goed, voor mij hoeft hij niet meer terug te komen.....
Goeie argumenten Gollemrulez. Wat een welkome aanvulling op de zinnige opmerkingen van fanneke.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:54 schreef Gollemrulez het volgende:
nee
Het was een antwoord op de vraag in de tt. Ik vind dat Simon Cziommer niet in Oranje moet. Het staat hem niet, omdat hij net iets te Duits is en ook niet goed genoeg is (naar mijn maatstaven, maar die zijn hoger dan Marco zo is gebleken).quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Goeie argumenten Gollemrulez. Wat een welkome aanvulling op de zinnige opmerkingen van fanneke.
nou... je hoort duidelijk dat ie uit Tukkije komt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:43 schreef fanneke het volgende:
praat accentloos Nederlands
maar dan praat er niemand in Nederland accentloos.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:57 schreef MaxPower het volgende:
[..]
nou... je hoort duidelijk dat ie uit Tukkije komt.
Van mij kan men nooit inschatten uit welk deel van NL ik kom.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:03 schreef fanneke het volgende:
[..]
maar dan praat er niemand in Nederland accentloos.
George Boateng, die toch ook bij het Nederlands elftal heeft gezeten, is ook niet geboren in Nederland hoor (hij komt uit Ghana).quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:13 schreef Beschouw het volgende:
Als (ik zeg als) Cziommer een Nederlands paspoort zou hebben is hij (in deze vorm) zeker een kanshebber voor een plekkie in Oranje. Afkomst doet er bij een Nederlanderschap niet toe. Of ze uit Mozambique komen, uit IJsland, uit Iran, Ivoorkust of uit de Fiji Eilanden; met een Nederlands paspoort kan een goede voetballer in het Nederlands elftal komen.
Sinds wanneer hebben Roda-supporters een hekel aan Duitsers?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:26 schreef DarkShine het volgende:
Een smerige Duitser is het, niet te vertrouwen dus!
Nog nooit van de Nieuwstraat/Neustrasse in Kerkrade na wedstrijden van Nederland tegen de moffen gehoord zeker?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:17 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben Roda-supporters een hekel aan Duitsers?![]()
Maar waarom praten jullie dan Duits?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nog nooit van de Nieuwstraat/Neustrasse in Kerkrade na wedstrijden van Nederland tegen de moffen gehoord zeker?
Maar als je niet weet waar je het over hebt
Nog te weinig tikken gehad zeker in Heerlen en Keulen. Mafketel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:17 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Volgens mij praat in Heerlen iedereen Nederlands.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:25 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar waarom praten jullie dan Duits?
![]()
En er zijn ook knappe Duitse meidenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:35 schreef Moody het volgende:
Ik snap überhaubt alle ophef over Duitsers niet.
Het zijn meestal vriendelijkere mensen dan Nederlanders. En ik kan het weten, ik werk er dagelijks mee
Abe had volgens de overlevering anders ook geen brandschoon oorlogsverleden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:17 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Je begon zelf met flauwe grappen over Rodasupporters.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:10 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Sjonge, dit is een wel erg schrikbarend laag niveau zeg........![]()
Geen flauwe grappen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je begon zelf met flauwe grappen over Rodasupporters.![]()
Roda en Alemannia hebben al bijna twintig jaar vriendschapsbanden, dat heeft in het geheel niets met het steunen van Duitsers te maken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:16 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Geen flauwe grappen.
Wij speelden 2 jaar terug tegen Aachen voor de UEFA-Cup en toen was er een grote groep Roda supporters daar om Aachen aan te moedigen / Ruzie te zoeken met AZ-fans. Daar sloeg die opmerking op. Ik had gedacht dat Darkshine, als Roda-supporter, dat wel zou weten maar ik heb hem daarin, toegegeven, wat overschat.
Oh, en ik heb nooit meegedaan met de modieuze "Ik heb een hekel aan Duitsers want dan hoor je er bij"-hype. Ik heb niks tegen Duitsers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |