Ik geef Argentinië meer kans. Favoriet voor goud en waarschijnlijk ook voor de wereldtitel in 2010, maar die zullen ze wel weer niet winnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:24 schreef BonJovi het volgende:
ik voorspel een 3-0 overwinning voor Brazilie
[ afbeelding ]
wat denken jullie?
Ja maar Argentinie heeft de laatste jaren na Maradona de verwachtingen niet waar kunnen maken. Ze hebben altijd een geweldig elftal maar halen bijna nooit de finale.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:22 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik geef Argentinië meer kans. Favoriet voor goud en waarschijnlijk ook voor de wereldtitel in 2010, maar die zullen ze wel weer niet winnen.
Klopt, van daar ook dat ik ze het WK niet zie winnen. De jeugdploegen (en dat is het olympisch team ook) maken het echter wel waar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja maar Argentinie heeft de laatste jaren na Maradona de verwachtingen niet waar kunnen maken. Ze hebben altijd een geweldig elftal maar halen bijna nooit de finale.
Hoeveel WKs zijn er zowel buiten Europa als Amerika gehouden? Alleen Japan 2002 ofzo?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze gaan op een uitzondering na al 80 jaar op
2e Tevez is Agueroquote:
Higuain is veruit de beste nummer 9quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:12 schreef TTD het volgende:
Di Maria---Aguero---Messi
Dat zou een mooie voorhoede zijn maar helaas zijn het allemaal ukkies, dan zou ik Milito in de spits zetten en Agüero als aanvallend middevelder
Die gaan beide niet mee hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:20 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Zou belachelijk zijn als Burdisso en Zanetti niet meegaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |