abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57242536
Jawel, hij speelt alleen veel te weinig. Yakob kan er ook maar die speelt ook weinig

Fazio - Demichelis - Garay zou ook kunnen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57242579
Wat is overigens de uiterste geboortedatum om speelgerechtigd te zijn voor de OS?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57243233
ik voorspel een 3-0 overwinning voor Brazilie

wat denken jullie?
AFC AJAX
pi_57243665
Dat jij op moet bokken of ontopic moet gaan
pi_57244053
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:24 schreef BonJovi het volgende:
ik voorspel een 3-0 overwinning voor Brazilie

[ afbeelding ]

wat denken jullie?
Ik geef Argentinië meer kans. Favoriet voor goud en waarschijnlijk ook voor de wereldtitel in 2010, maar die zullen ze wel weer niet winnen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57244410
Op papier is het allemaal zwaar oke voor de OS. Die aanval .
pi_57244459
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:22 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Ik geef Argentinië meer kans. Favoriet voor goud en waarschijnlijk ook voor de wereldtitel in 2010, maar die zullen ze wel weer niet winnen.
Ja maar Argentinie heeft de laatste jaren na Maradona de verwachtingen niet waar kunnen maken. Ze hebben altijd een geweldig elftal maar halen bijna nooit de finale.
AFC AJAX
pi_57244578
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:48 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja maar Argentinie heeft de laatste jaren na Maradona de verwachtingen niet waar kunnen maken. Ze hebben altijd een geweldig elftal maar halen bijna nooit de finale.
Klopt, van daar ook dat ik ze het WK niet zie winnen. De jeugdploegen (en dat is het olympisch team ook) maken het echter wel waar.
pi_57245089
Buiten Europa worden nooit Europese teams wereldkampioen en aangezien Afrikaanse teams geen wereldkampioen kunnen worden komt de volgende wereldkampioen waarschijnlijk uit Latijns Amerika
pi_57245211
Die reeksen zijn er om doorbroken te worden.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57245234
Ze gaan op een uitzondering na al 80 jaar op
pi_57245292
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze gaan op een uitzondering na al 80 jaar op
Hoeveel WKs zijn er zowel buiten Europa als Amerika gehouden? Alleen Japan 2002 ofzo?
pi_57245306
Ja

Europese teams worden kampioen in Europa, Latijns Amerikaanse teams buiten Europa
pi_71167943
Argentinie - Brazilie is in Rosario dus dat worden 3 punten
pi_80652257
Deze selectie wordt het volgens mij:

Romero
Andujar
Ustari

Zabaleta
Papa
Samuel
Demichelis
Otamendi
Sciavi
Pareja

Gago
Cambiasso
Mascherano
Di Maria
Veron
Messi
Datolo
Lucho Gonzalez

Tevez
Higuain
Milito
Aguero
Palermo

[ Bericht 1% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 23-04-2010 22:43:43 ]
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:41:28 #41
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_80652620
Mooi dat Palermo er (waarschijnlijk) bij is, en zoals altijd weer een elftal met zeer goede spelers. Benieuwd hoe ver ze gaan komen
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_80652672
schoonzoon Agüero er niet bij?
pi_80652694
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:42 schreef TTD het volgende:
schoonzoon Agüero er niet bij?
2e Tevez is Aguero
pi_80653863
1: Romero
2: Samuel
3: Insua
4: Otamendi
5: Gago
6: Demichelis
7: Jonas
8: Mascherano
9: Higuain
10: Riquelme
11: Messi

Dat zou mijn team zijn
pi_80654206
Di Maria---Aguero---Messi

Dat zou een mooie voorhoede zijn maar helaas zijn het allemaal ukkies, dan zou ik Milito in de spits zetten en Agüero als aanvallend middevelder
pi_80654234
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:12 schreef TTD het volgende:
Di Maria---Aguero---Messi

Dat zou een mooie voorhoede zijn maar helaas zijn het allemaal ukkies, dan zou ik Milito in de spits zetten en Agüero als aanvallend middevelder
Higuain is veruit de beste nummer 9
pi_80654422
Higuain is wel een uitstekende afmaker maar als je een elftal om je beste speler bouw in dit geval Messi dan komt Milito daar eerder voor in de aanmerking. Van wat ik heb gezien in de CL is dat Higuain vaker voor eigen kansen gaat dan Milito
pi_80654683
Zou belachelijk zijn als Burdisso en Zanetti niet meegaan.
pi_80654893
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:20 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Zou belachelijk zijn als Burdisso en Zanetti niet meegaan.
Die gaan beide niet mee hoor.
pi_80654958
En ik zeg dat dat belachelijk zou zijn.

Zowiezo Demichelis... die mag de veters van Burdisso nog niet strikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')