"quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
Schrijft dat niet heel erg moeilijk? Van dat natte papier wat helemaal zuur ruikt en vol ligt met brokjes?
Is dat me even ruigquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:29 schreef L-IS het volgende:
Geavanceerde tekening van een aanlegstijger.
Gefeliciteerd!quote:
helemaal mee eensquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:15 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
En zo hoort het.
Je moet het juist leuk vinden om je scriptie te schrijven, anders heb je de verkeerde studie gekozen.
Vind het alleen de allerlaatste fase in het schrijven van je scriptie zo irritant. Je bent in feite dan al klaar met heel je onderzoek, en toch moet je nog allerlei kleine verbeteringen aan gaan brengen, je voetnoten controleren, referenties goed zetten, plaatjes invoegen etc.. Dit kost nog een stuk meer tijd dan je denkt, wat het ook vrij irritant maakt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:15 schreef Henny_Huisman het volgende:
Gefeliciteerd!
En zo hoort het.
Scriptie is een essesntieel onderdeel van je studie. Wat je met veel plezier hoort te doen.
Je moet het juist leuk vinden om je scriptie te schrijven, anders heb je de verkeerde studie gekozen.
Ga ff ergens anders politiek correct doen jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:15 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En zo hoort het.
Scriptie is een essesntieel onderdeel van je studie. Wat je met veel plezier hoort te doen.
da's niet slechtquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:18 schreef Dirktator het volgende:
Ik ben al klaar vuige vuilakken! Afgestudeerd met een modderFOK!king 8.5!
Maak toch maar zo nu en dan een back-upquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:58 schreef Furia het volgende:
Ik moet een scriptie schrijven en hij moet heel snel af zijn. Ik wil er hier graag even op kotsen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet nu weer verder, maar volg het goede voorbeeld en kots hier op je scriptie!
Zo, dat moest er even uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |