hehe, hij zit op de kofferbak en steekt een beetje naar buiten omdat ie anders steeds tussen de klep kwam.. dus zodoendequote:Op zondag 20 augustus 2006 00:17 schreef Thrilled het volgende:
als hij op je motorkap zit dan kan het nog, als ie op je dak zit lag ik je hard uit!
idd...quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:17 schreef Thrilled het volgende:
als hij op je motorkap zit dan kan het nog, als ie op je dak zit lag ik je hard uit!
oja kofferbak kan ook nogquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:19 schreef sj44k het volgende:
[..]
hehe, hij zit op de kofferbak en steekt een beetje naar buiten omdat ie anders steeds tussen de klep kwam.. dus zodoende
quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:11 schreef Robin2130 het volgende:
mot je eens goed uit je doppen kijken
ik lig hier ook te laggenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:17 schreef Thrilled het volgende:
Of heerlijk in het raam verwerkt. of in een vin op het dak.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit was dus letterlijk prik ik heb je.
Dus je hebt niet zo'n moderne auto waar de antenne heel handig gewoon achter op het dak gemonteerd zit? Da's ook een gekloot trouwens, met de wasstraat.
Pikdonker???quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:19 schreef sj44k het volgende:
tis maar een simpele volvo 460...en t was pikdonker, dr zit wel een bewegingssensor in mijn garage. Maar die sprong heel fijn aan na het incident
hehe, ik wist dat die reactie ging komenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:20 schreef Iamonlythemessenger het volgende:
[..]
Pikdonker???
Waar komt dat eigenlijk vandaan?
Eigenlijk stoelt die uitspraak nergens meer op in een tijdperk waarin iedereen zich van onder scheert.
OF
Gaat het dan om een pik van een gekleurde medemens?
Ik kan me wel voorstellen dat toen die antenne in je oog stak het iets donkerder werd.
Pik is een verbastering van 'pek', wat teer betekent. En teer is zo zwart als een Afrikaanse inboorling.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:20 schreef Iamonlythemessenger het volgende:
[..]
Pikdonker???
Waar komt dat eigenlijk vandaan?
Eigenlijk stoelt die uitspraak nergens meer op in een tijdperk waarin iedereen zich van onder scheert.
OF
Gaat het dan om een pik van een gekleurde medemens?
Ik kan me wel voorstellen dat toen die antenne in je oog stak het iets donkerder werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |