Kan jou dat iets schelen? Gewoon feliciteren, dat is wel zo aardig.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:00 schreef razzberry het volgende:
Wie de fok is dat?
Je hebt gelijk. Van harte gefeliciteerd, nog vele jaren.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan jou dat iets schelen? Gewoon feliciteren, dat is wel zo aardig.
Graag gedaanquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:05 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:Een topic voor mij
Dank, Nanking
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:Een topic voor mij
Dank, Nanking
Daar weet ik wel raad meequote:Op zondag 20 augustus 2006 00:00 schreef NanKing het volgende:
vanitasvanitatumetomniava wordt vandaag 26 *o*.
Taart![]()
[afbeelding]
Fles Rosé
[afbeelding]
Slingers
[afbeelding]
En een mooie man
[afbeelding]
Fijne verjaardag
Slaapquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:11 schreef NanKing het volgende:
Slaap lekkert vanitasvanitatumetomniava.
Dat lijkt me inderdaad het enige nuttige!quote:Op zondag 20 augustus 2006 07:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Lekker makkelijk daarmee zo'n six-pack mee te dragen, niet?
Je moeder!quote:
Denk niet dat je hem daar blij mee maakt neequote:
Jezus.. die naam...quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:Een topic voor mij
Dank, Nanking
Nou en ik dus nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Dank jullie welja ik was gisteravond maar wat vroeg naar bed gegaan, dus dit had ik niet meer meegekregen
Jawel dus, de naam hoort eigenlijk langer te zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
is er geen maximum aantal karakters dat in je nickname mag?![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:20 schreef Biljonair het volgende:
Val dood!
Dank jequote:Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon niks.
Vani, ook in dit jaar oude topic nog een feli.
Als ik op "smakelijke pic van een vent" zoek, krijg ik dit; http://www.weedstoons.com/linda_cameltoe.jpgquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dank je
Had je ook een nieuw smakelijke pic van een vent voor me?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |