Dat kan er ook noch aan lichen of een woort gebruikd word als 3e persoon tegenwoordige tijd of als voltooid deelwoordtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:39 schreef KlootMajoor het volgende:
Ik wil dus bij sommige woorden even controleren of ze op een D of een T eindigen
Vergeet 'wort' niet!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:44 schreef Keiichi het volgende:
Bij zelfstandige naamworden werk het wel.
Bij werkwoorden meestal niet echt, denk maar aan 'word' en 'wordt' Allebei goed![]()
Microsoft Wordtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:44 schreef Keiichi het volgende:
Bij zelfstandige naamworden werk het wel.
eensquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:40 schreef cyberstalker het volgende:
Je kunt ook gewoon je school afmaken, prutser.
quote:U hebt gezocht op spellingscontrole :
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Voor de tegenwoordige tijd: gewoon denken: 'hoe zou ik lopen of maken nu vervoegen?'quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:46 schreef KlootMajoor het volgende:
Gebeurt , gebeurd
Wij lachen erom maar voor echt domme mensen moet het best verwarrend en beangstigend zijn eigenlijkquote:
Je bent hier op fok, dus je gebruikt " 't fokschaap "quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:40 schreef Palomar het volgende:
Kijk dan naar het aantal zoekresultaten, dat is wel redelijk betrouwbaar.
Maar verder gebruik je voor zulk soort dingen natuurlijk gewoon 't kofschip en niet google
Waar danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:59 schreef perezoso het volgende:
Hmm kranten maken ook fouten zie ik nu.![]()
Wij leerden dat gewoon op school.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:39 schreef KlootMajoor het volgende:
Ik wil dus bij sommige woorden even controleren of ze op een D of een T eindigen
...
nu.nl/jurrytquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:59 schreef perezoso het volgende:
Gooi nu.nl ook in de searchbox, dan weet je het zeker, voorbeeld.
Als nu.nl niet bij de resultaten staat weet je dat het fout is.
Hmm kranten maken ook fouten zie ik nu.![]()
Vroeger leerde je dat nog op school, tegenwoordig gebeurd dat blijkbaar niet meerquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het gebeurT nu
Het is gisteren gebeurD
Wha !quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Vroeger leerde je dat nog op school, tegenwoordig gebeurd dat blijkbaar niet meer
Denk nou eens na man ...quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:23 schreef KlootMajoor het volgende:
Dus als je een zin in verleden tijd zet dan wordt het een D?
eh?
Toen ik de zin in de verleden tijd zette werd het niet altijd een D.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:23 schreef KlootMajoor het volgende:
Dus als je een zin in verleden tijd zet dan wordt het een D?
eh?
Bedankd voor deze informatiequote:Op zondag 20 augustus 2006 00:27 schreef Clourhide het volgende:
OK, dit is dus officieel het domste topic dat ik ooit op Fok! heb gelezen. Ik deel het jullie maar mee.![]()
Nouquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:27 schreef Clourhide het volgende:
OK, dit is dus officieel het domste topic dat ik ooit op Fok! heb gelezen. Ik deel het jullie maar mee.![]()
Helemaalquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:28 schreef KlootMajoor het volgende:
(goed geschreven?)
Perfecd zelfs!quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:28 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Nou
Ik ben erg vereerd dat dit mijn topic betreft
![]()
(goed geschreven?)
Of gewoon veel lezen. Alsof jij niet weet dat je "perfect" schrijft en niet "perfecd"... Daar bestaan zelfs geen "regeltjes" voor, dat moet je gewoon onthouden. Hetzelfde geldt voor werkwoorden hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:36 schreef KlootMajoor het volgende:
Auto rijden leer je pas als je echt gaat rijden, niet als je regeltjes gaat lezen
De manier van leren tijdens het gebruiken moet ik nog ontdekken
zoek bij google : 'Nederlandse schoolboeken 'quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:39 schreef KlootMajoor het volgende:
Dan vul ik deze in bij Google, en gebruik ik alle 2 de mogelijkheiden
Hier geeft google dus bij beide zoekresultaten waardoor ik nog steeds niet weet hoe het geschreven moet worden
einde klacht
google geeft de resultaten van de keuzes van andere mensen....als je het echt zeker wilt weten moet je het aan Tobias vragenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:39 schreef KlootMajoor het volgende:
Dan vul ik deze in bij Google, en gebruik ik alle 2 de mogelijkheiden
Hier geeft google dus bij beide zoekresultaten waardoor ik nog steeds niet weet hoe het geschreven moet worden
einde klacht
Enig idee hoeveel fuckin woorden er zijn in de Nederlandsche taal?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:43 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Of gewoon veel lezen. Alsof jij niet weet dat je "perfect" schrijft en niet "perfecd"... Daar bestaan zelfs geen "regeltjes" voor, dat moet je gewoon onthouden. Hetzelfde geldt voor werkwoorden hoor.
Mijn schaamlappen hangen op de knieen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het gebeurT nu
Het is gisteren gebeurD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |