Hij was ook de man bij Barca achter het wisselend spelen. Alle spelers zullen benut worden dit seizoen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HtC zei: ik heb 20 spelers, mag er 11 in het veld en 7 op de bank zetten, en deze keer was het Rosenberg, volgende week kan het weer anders zijn.
Geen onduidelijk gelul van deze trainer iig.
*edit* hij heeft dus verder niets ofzo..
Ja Hunter was te vrijgevig vandaag, wilde teveel ballen naar medespelers spelen als hij zelf kon uithalenquote:
jij hebt precies hetzelfde als ik gezien.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja Hunter was te vrijgevig vandaag, wilde teveel ballen naar medespelers spelen als hij zelf kon uithalen![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:13 schreef Jasza het volgende:
Rosenberg is nog een betere rechtsbuiten dan die kneus De Mul hoor
Nee, De Mul wel wil je zeggenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]Rosenberg is een spits, geen rechtsbuiten... Vorig jaar speelde hij redelijk op LINKS, op RECHTS heeft ie nog niets gepresteerd...
met als hoogtepunt de bal die hij verspeelde en toevallig bij KJH terecht kwam en erin ging bedoel je? Daarbij komt dat de Mul gewoon een betere rechtsbuiten is dan Rosenberg is. Dat jij iets tegen de Mul heb, kan ik niets aan doen. . .quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, De Mul wel wil je zeggenMaargoed, Rosenberg viel in tegen Kopenhagen als rechtsbuiten en speelde wel aardig toen
![]()
Neuh, aantal keer maar vooral linksbuitenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:18 schreef Ordinair het volgende:
Rosenberg speelde vorig seizoen toch ook best vaak rechtsbuiten?
Ik heb niks tegen de Mul maar ik vind hem gewoon te matig voor Ajax, dan heb ik liever Rosenberg op de bank die op meerdere posities inzetbaar is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
met als hoogtepunt de bal die hij verspeelde en toevallig bij KJH terecht kwam en erin ging bedoel je? Daarbij komt dat de Mul gewoon een betere rechtsbuiten is dan Rosenberg is. Dat jij iets tegen de Mul heb, kan ik niets aan doen. . .
Maar Rosenberg is niet op meerdere posities inzetbaar...quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen de Mul maar ik vind hem gewoon te matig voor Ajax, dan heb ik liever Rosenberg op de bank die op meerdere posities inzetbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |