Lijkt me nogal een grote foutquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:18 schreef belanov het volgende:
De site van VI is nog niet echt onder de indruk geloof ik aan de cijfers te zien
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40435/sc=5898a2
Derksen he.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:42 schreef mitt het volgende:
Andere cijfers bij de VI.
5 is het hoogst.
5-0 is niet geflatteerd met 71% balbezit en geen enkele kans tegen. Sterker nog, het had nog veel meer kunnen en moeten zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:49 schreef Trancelocator het volgende:
Heerlijke middag met een mooie maar ietwat geflatteerde uitslag. Had ook graag gezien dat PSV punten liet liggen, maar hey, je kan niet alles hebben.
Ze werken tegenwoordig met sterren. Dus is 5 volgens mij ook het max haalbare.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:42 schreef mitt het volgende:
Andere cijfers bij de VI.
5 is het hoogst.
quote:Ten Cate: "Het moet veel beter“
AMSTERDAM - „Ik ben tevreden met de overwinning maar niet met de uitvoering”, reageerde trainer Henk ten Cate van Ajax zondagmiddag na de zege op RKC (5-0). „Het kan beter en het moet beter. We hadden na deze wedstrijd op basis van een beter doelsaldo dan AZ bovenaan moeten staan.”
Ten Cate vond dat zijn ploeg meer afstand had moeten nemen van RKC. „In het eerste half uur speelden we te traag en te slap. Ook in het laatste kwartier hadden we meer moeten scoren”, stelde de oefenmeester.
Ten Cate had ook kritiek op Huntelaar, die niet tot de doelpuntenmakers behoorde. „Dit was niet zijn beste wedstrijd. We gebruikten hem vooral als aanspeelpunt. Ik hoop dat alle analisten hebben gezien dat hij niet altijd de tweede en derde man ziet. Hij moet gewoon doelpunten maken. Daar is hij goed in.”
Idd, dat zou het wel kunnen zijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:54 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ze werken tegenwoordig met sterren. Dus is 5 volgens mij ook het max haalbare.
Tenminste, volgens mij was dit al zo bij de Jupiler Divisie als ik de VI van afgelopen week bekeek. Daar hadden ze het ook over een sterrenelftal.
Ziek? Blessure?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:59 schreef BadRabbit het volgende:
Prachtig om te zien dat de trainer na een 5-0 overwinning nog (terechte) kritiek geeft
P.S.: Iemand enig idee waarom Rosenberg niet bij de selectie zat?
Dan moet het een blessure zijn, tenzij hij ziek op de tribune is gaan zitten met vriendinquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ziek? Blessure?
Lijkt me iig dat het 1 van die 2 moet zijn![]()
HtC zei: ik heb 20 spelers, mag er 11 in het veld en 7 op de bank zetten, en deze keer was het Rosenberg, volgende week kan het weer anders zijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:59 schreef BadRabbit het volgende:
Prachtig om te zien dat de trainer na een 5-0 overwinning nog (terechte) kritiek geeft
P.S.: Iemand enig idee waarom Rosenberg niet bij de selectie zat?
Hij gaf als argumentatie dat ie eventueel Babel ook in de spits zou kunnen zetten wanneer ie moet schuiven.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:05 schreef Jasza het volgende:
Zou het belachelijk vinden als ie De Mul de voorkeur boven Rosenberg geeft, maar als hij gewoon op de tribune zat dan zal ie wel wat gehad hebben gok ik.
Dan nog, De Mul moet dan optyfen wat moet je in godsnaam met hemquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:05 schreef devv05 het volgende:
Rosenberg was voor deze wedstrijd gepasseerd omdat Ten Cate maar 7 man op de bank heeft en slechts 2 aanvallers kiest. Voor deze wedstrijd waren dat Perez en De Mul, maar dat zegt verder niks zei ie op Langs de lijn.
quote:Ten Cate had ook kritiek op Huntelaar, die niet tot de doelpuntenmakers behoorde. „Dit was niet zijn beste wedstrijd. We gebruikten hem vooral als aanspeelpunt. Ik hoop dat alle analisten hebben gezien dat hij niet altijd de tweede en derde man ziet. Hij moet gewoon doelpunten maken. Daar is hij goed in.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |