Beperk je hiermee even tot het live verslagen topic, er zijn mensen die de standen niet willen wetenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:08 schreef Badabingea het volgende:edit.
Ja, het is zondag he, zo snel gaat het allemaal nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:10 schreef Roeni3 het volgende:
Delete die posts dan meteen. Nu kunnen mensen het dus alsnog per ongeluk zien.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, het is zondag he, zo snel gaat het allemaal niet.
Tering, leer eens lezen. Fuck op met de uitslagen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
edit
je hoeft het toch niet te lezen als je het niet wiltquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Tering, leer eens lezen. Fuck op met de uitslagen.![]()
Is niet te vermijden, mogen we straks na de wedstrijd ook niet over de wedstrijd praten?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Tering, leer eens lezen. Fuck op met de uitslagen.![]()
Die mensen lezen dat maar in het liveverslagen topicquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
je hoeft het toch niet te lezen als je het niet wiltje kan ook de topic vermijden tot vanavond. En sommige mensen hebben wel interesse in de tussenstand tot nu toe
Als een mod net duidelijk heeft gezegd dat het niet de bedoeling is dit hier te posten, vind jij het snugger dat droogjes wel te doen? Voor de tussenstanden is het Eredivisie liveverslagen topic.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
je hoeft het toch niet te lezen als je het niet wiltje kan ook de topic vermijden tot vanavond. En sommige mensen hebben wel interesse in de tussenstand tot nu toe
ten eerste dat heb ik dus niet gezien ten tweede ik post geen liveverslag ik zeg alleen de tussenstand in de rust nu jij weerquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Als een mod net duidelijk heeft gezegd dat het niet de bedoeling is dit hier te posten, vind jij het snugger dat droogjes wel te doen? Voor de tussenstanden is het Eredivisie liveverslagen topic.![]()
Die kan je ook in het liveverslagen topic postenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
ten eerste dat heb ik dus niet gezien ten tweede ik post geen liveverslag ik zeg alleen de tussenstand in de rust nu jij weet![]()
Omg, nee, jij weet inderdaad duidelijk niet waar het liveverslagen topic voor is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
ten eerste dat heb ik dus niet gezien ten tweede ik post geen liveverslag ik zeg alleen de tussenstand in de rust nu jij weer![]()
kan ja idd maar ik wist niet dat er zo topic liep dacht aangezien dit ''het ajax topic'' is dat alles wat met ajax te maken heeft hier geplaatst moet worden, iedergeval mijn algemene excuses mocht ik iemand gekwetst hebbenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die kan je ook in het liveverslagen topic posten. Dat je na de wedstrijd de uitslag hier post oké
Check mijn post onder jouwquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:47 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Omg, nee, jij weet inderdaad duidelijk niet waar het liveverslagen topic voor is.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:57 schreef versteegrob het volgende:
Huntelaar moet eens scoren, normaal scoort hij toch wel. Hij heeft al wat kansen gehad.
ik zou hem verkopenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:57 schreef versteegrob het volgende:
Huntelaar moet eens scoren, normaal scoort hij toch wel. Hij heeft al wat kansen gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |