Ach jij weet toch niet waar het over gaat. Is al een langer lopende kwestie.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:43 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik bedoel dat mensen dan wat minder te porren zijn om continu te springen en te zingen.
nee johquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:45 schreef manny het volgende:
[..]
pfffff.... irritant dat soort gasten. Eigenlijk meteen hoeken. Maar dan kan je direct daarna je SV ophalen.
Als jij de steward bent wel jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:45 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
nee johstewards etc houden wel van een beetje onderlinge sociale controle.
Dus je mag elkaar gewoon neerhoeken van de stewardsquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:48 schreef PLAE@ het volgende:
Nee ik ben serieusis besproken op vergadering etc vorig jaar.
Okidoquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:50 schreef PLAE@ het volgende:
officieel mag je niks in die betonnen bak zullen we t daar maar op houden?!![]()
Same here.. Maar dat zal wel op het einde van 'De Wedstrijden' zijn denk ik zomaar.quote:
Ach die gast bovenaan zijn we nou ondertussen wel aan gewend, en tja als het echt te irritant wordt moet je gewoon zelf actie ondernemen!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:32 schreef devv05 het volgende:
Ik vond 410 maar irritant vandaag, hele tijd zo'n grote kutvlag voor mn kop. Stomme linten op het vak die nergens op sloegen. Om nog maar niet te spreken over die debiel bovenaan.
Rosales heeft een prima wedstrijd gespeeld. Prachtige actie (door de benen) bij die eerste goal, en hij is er nog veel vaker op fraaie manieren langs gegaan. Durfde goed de acties te maken die ook lukten. Dat ie daarna nog scoorde was extra leuk. Je hoeft geen fan te zijn maar hij heeft het vandaag gewoon goed gedaan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:34 schreef HeatWave het volgende:
Oh, Rosales was niet geweldig weer, maar ik moet toegeven dat hij iig wel nuttig was, met een mooie assist en de goal natuurlijk.
Maar ben nog steeds geen fan.
Ben al blij dat ze dat saaie commentaar weggehaald hebben en dat er minder reclame is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:44 schreef Nega het volgende:
Talpa zou toch de wedstrijden beter inplannen kwa volgorde.
Dat is zo, maar Ajax hoort gewoon als eerste, misschien 2e, maar eigenlijk gewoon als eerste uitgezonden te worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben al blij dat ze dat saaie commentaar weggehaald hebben en dat er minder reclame is.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:13 schreef Ordinair het volgende:
[afbeelding]
Ook wel een mooi spandoek..
Nu zo'n beetje, na deze wedstrijd iig.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:53 schreef X-fi het volgende:
Hoe laat is Ajax aan de beurt?
Ik ga gelijk naar boven. Thanksquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nu zo'n beetje, na deze wedstrijd iig.
Nee hoor; kijkers moeten vastgehouden worden, dus Ajax als laatste.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:44 schreef Nega het volgende:
Talpa zou toch de wedstrijden beter inplannen kwa volgorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |