Wij hebben geen joker in de goal, dus het zal idd wel 8-0 worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:38 schreef devv05 het volgende:
Laten we eerst maar eens ff lekker afwachten wat het wordt morgen. Al die optimistische voorspellingen hebben we niks aan en 8-1 zal het zeker niet worden.
Mee eens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:38 schreef PLAE@ het volgende:
zo eindelijk een topic zonder een domme tt
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wij hebben geen joker in de goal, dus het zal idd wel 8-0 worden.
Dan zal het wel weer druk worden met klakkies.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:47 schreef -Wolf- het volgende:
ok, voortaan de regel: WIE het topic sluit, die opent een nieuwe!
Denk ik ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:52 schreef Jasza het volgende:
Wat was er bij het prinsengrachtconcert dan?
We winnen morgen 4-0 denk ik
Niks geen regels, krijg je inderdaad weer vervelende minderheden. Gewoon lekker openen wie er zin in heeft.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:47 schreef -Wolf- het volgende:
ok, voortaan de regel: WIE het topic sluit, die opent een nieuwe!
dan hoeven we daar niet meer over te zeuren.
Neem trouwens het nieuws uit dat topic van mij over.
ja, ik sluit 'm en open hem en hij wordt gesloten omdat ik net iets later was en wanneer de situatie andersom is wordt 'ie weer gesloten. Ja fuck dan een end op. Dan open ik er geen een meer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niks geen regels, krijg je inderdaad weer vervelende minderheden. Gewoon lekker openen wie er zin in heeft.
Welnee, de Mul had er tegen dit NAC nog meer gescoord. AZ speelde echt niet goed ofzo hoor (ja wedstrijd live gezien)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:02 schreef Erwtensoep het volgende:
we hadden Cziommer moeten kopen
Voor ons ook, al is het maar voor de breedte.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:05 schreef devv05 het volgende:
Voor AZ wel ja.
Ja, hahahaha. Echt wel. Waar komt dat vandaan, klakkies? Triest hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan zal het wel weer druk worden met klakkies.
Voor de breedte wel ja. Maar volgens mij is die gast best arrogant en zou ie daar nooit in toestemmen. Volgens mij is dat ook de reden dat ie niet naar Ajax is gekomen, ze konden 'm bij ons gewoon geen basisplaats beloven. CL niveau haalt ie sowiezo niet en ik vind het ook niet echt een Ajax speler.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Voor ons ook, al is het maar voor de breedte.
Lieverd, de regel gaat niet door. Jammer hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, hahahaha. Echt wel. Waar komt dat vandaan, klakkies? Triest hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |