Dus kun je net zo goed lopen, want je doet er langer over om je fiets op slot te doen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:15 schreef wobbel het volgende:
aaaah de snackbar zit maar op 1 minuut fietsen dus
Fiets op slot zettenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus kun je net zo goed lopen, want je doet er langer over om je fiets op slot te doen.
Inwoners 490 (1 jan 2004)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Fiets op slot zetten
Woon jij in de grote stad?
Dan heb je een toffe fiets, zeker?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Inwoners 490 (1 jan 2004)
Volgens wikipedia niet
hier laten ze je fiets gewoon staan als je hem niet op slot doet...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus kun je net zo goed lopen, want je doet er langer over om je fiets op slot te doen.
wie woont er in een plaats genaamd CORNJUMquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Inwoners 490 (1 jan 2004)
Volgens wikipedia niet
ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:19 schreef wobbel het volgende:
[..]
wie woont er in een plaats genaamd CORNJUM![]()
![]()
ooh al bijna anderhalf jaar (helaas somsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:23 schreef Yankee_One het volgende:
je hebt denk ik geen vriendin?
wacht, mbo ICT. nee dan zal dat wel niet
Als je op zaterdagavond rond half elf nog op Fok zit ben je sowieso kansloosquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:23 schreef Yankee_One het volgende:
je hebt denk ik geen vriendin?
wacht, mbo ICT. nee dan zal dat wel niet
we zijn hier naar toe verhuisd omdat ze in ons vorige dorp geen internet of bus haddenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:24 schreef wobbel het volgende:
naja dat ze uberhaupt internet hebben daar
verhuis dan naar een normale plaats BUITEN frieslandquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we zijn hier naar toe verhuisd omdat ze in ons vorige dorp geen internet of bus hadden
beloof dat ik over een half uurtje opgeflikkert benquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je op zaterdagavond rond half elf nog op Fok zit ben je sowieso kansloos!!!
Ik ga nog liever dood.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:26 schreef wobbel het volgende:
[..]
verhuis dan naar een normale plaats BUITEN friesland
Friesland tof vindenquote:
quote:Wie unne n00b !
Ik ben geen friesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Friezen editten ten minste niet. Die weten gewoon meteen wat ze willen zeggen.
Smerig is relatief, als je echt honger hebt eet je alles aldus Ome Willem, je bent het gewoon niet gewent of hebt het jezelf aangeleerd, smerig is het niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:57 schreef rival het volgende:
ui is smerig! imo
ik vind het niet lekker!quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:03 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Smerig is relatief, als je echt honger hebt eet je alles aldus Ome Willem, je bent het gewoon niet gewent of hebt het jezelf aangeleerd, smerig is het niet.
Klinkt beter, je blijft een verwend nest, vreten zal je(indien honger) neem het niet te persoonlijk op hoor.quote:
nou kijk, ik bestel bv bij de mac een cheeseburger zonder ui en augurk. vind ik lekkerder. soms zitten de uitjes er toch nog op. minder lekker. maar ik eet em toch op!quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:35 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Klinkt beter, je blijft een verwend nest, vreten zal je(indien honger) neem het niet te persoonlijk op hoor.![]()
Naar de Mac ga je voor de lekkere trek, bij echte honger eet je alles, inclusief die smerige stinkende augurk, je zal bedelen voor nog een augurk dan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:46 schreef rival het volgende:
[..]
nou kijk, ik bestel bv bij de mac een cheeseburger zonder ui en augurk. vind ik lekkerder. soms zitten de uitjes er toch nog op. minder lekker. maar ik eet em toch op!
dus zo verwent ben ik nou ook weer niet
als ze het maar niet wagen om die smerige stinkende augurk erop te pleuren
ja... mensen aten zelfs bloembollen! gelukkig heb ik zoiets (nog ) niet meegemaakt!quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:02 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Naar de Mac ga je voor de lekkere trek, bij echte honger eet je alles, inclusief die smerige stinkende augurk, je zal bedelen voor nog een augurk dan.
Gelukkig besef je dat je in die luxe zit dat je die keuze kunt maken, maar ook hede ten dagen zijn er mensen die al met een bloembol blij zouden zijn, triest maar waar(niet teveel over nadenken hoor, kan de "normale" mens toch weinig aan veranderen) iedereen op deze wereld kan voldoende te eten hebben, medische zorg enz... maar de wapen industrie moet intact blijven helaas. Maar dit gaat wel erg ver voor een topic over uitjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:08 schreef rival het volgende:
[..]
ja... mensen aten zelfs bloembollen! gelukkig heb ik zoiets (nog ) niet meegemaakt!
ik las bloemkool.... dat is best lekker met een kerriesausje!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:28 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Gelukkig besef je dat je in die luxe zit dat je die keuze kunt maken, maar ook hede ten dagen zijn er mensen die al met een bloembol blij zouden zijn, triest maar waar(niet teveel over nadenken hoor, kan de "normale" mens toch weinig aan veranderen) iedereen op deze wereld kan voldoende te eten hebben, medische zorg enz... maar de wapen industrie moet intact blijven helaas. Maar dit gaat wel erg ver voor een topic over uitjes![]()
Das waar, alleen tijdens het koken er van stinkt het wel ergquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik las bloemkool.... dat is best lekker met een kerriesausje!!![]()
Das waarquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:41 schreef rival het volgende:
[..]
ja jij toch ook, ik zie hier niemand klagen!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |