Sterfquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:46 schreef Camplo het volgende:
Shit dacht eindelijk hebk hem. De eerste slimmer feyenoorder......
helaas.... de zoektocht continues
Je zelfkennis siert je.quote:
Morgen uitlaatklep feyenoordquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Je zelfkennis siert je.
Dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Morgen uitlaatklep feyenoord
ik voorspel 3-0 voor FC Grunning.
nee echtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:47 schreef alors het volgende:
http://nl.celldorado.com/NL/products.php
Daar staan toch gewoon de code's voor afmelden?
het gaat mij erom dat het dus mogelijk is dat er corrupte bedrijven geld van mijn beltegoed af kunnen halen als ik alleen maar mijn nummer geef, call me stupid....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:54 schreef Camplo het volgende:
[..]
En dan nog een topic openen.
Stervensdom die gast![]()
![]()
Waarom corrupt aap?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat het dus mogelijk is dat er corrupte bedrijven geld van mijn beltegoed af kunnen halen als ik alleen maar mijn nummer geef, call me stupid....
wat snap je hier niet aan dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat het dus mogelijk is dat er corrupte bedrijven geld van mijn beltegoed af kunnen halen als ik alleen maar mijn nummer geef, call me stupid....
Hebben ze je al een sms gestuurd danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
Is hij er vaker ingetrapt????quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:43 schreef TheThirdMark het volgende:
Lolz, dat is idd naar voor je.
Dat je er dan nog steeds intrapt
Neequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:02 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Is hij er vaker ingetrapt????
De Sukkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |