Tja.. helemaal omdat Marlies jarig is. Maar onze Humster wilde ze weer zo nodig op rantsoen zetten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:00 schreef Flujas het volgende:
De hoogste tijd voor een paar dozen wijn en wat kratten bier
ben de mijne ook kwijt,....dus jahquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:00 schreef Pinball het volgende:
Zo!
Mis ik hier wat posts of lijkt dat maar?
Ik denk dat er zo een aantal naar bed gaan en dat er sowieso een aantal van de overblijvers in het zwembad gaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:03 schreef Bocaj het volgende:
Ik geloof dat de avond zo zal eindigen...
Ik vind ook dat er een spelletjes-verbod moet komen tzt, maar denk dat BB eerst de bewoners nog wat meer "rechten" geeft en dat het in de loop van volgende week veel harder gaat wordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Echt heel veel leren we zo niet over de bewoners. Dat spelletjes doen werkt dus niet echt. Kom op BB doe er wat aan!
Ik vind harder niet per definitie leukerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat er een spelletjes-verbod moet komen tzt, maar denk dat BB eerst de bewoners nog wat meer "rechten" geeft en dat het in de loop van volgende week veel harder gaat worden
Als BB hard wil zijn moeten ze daar dírect mee beginnen. Nu ze vers in het huis zitten zal de verontwaardiging dan des te groter zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat er een spelletjes-verbod moet komen tzt, maar denk dat BB eerst de bewoners nog wat meer "rechten" geeft en dat het in de loop van volgende week veel harder gaat worden
Beetje wel ja. Ik wilde al wat fakes gaan maken, maar dat plan staat toch nog even in de ijskast.quote:
Ja, dit kan toch geen kwaad. Ze zitten nog in de kennismakingsfase. Strakjes krijg je weekopdrachten, geheime missies, kliekjes, whatever, dan wordt de sfeer vanzelf grimmiger. Dan wil er niemand meer een spelletjesavond houdenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Te slapen idd... Want van seks moest ze niet veel hebben zei ze tijdens die terugblikafleveringen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:11 schreef Bocaj het volgende:
Tja maar hummie moet daar over beslissen en ik denk dat ze al op bed ligt...
of aan jouquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Te slapen idd... Want van seks moest ze niet veel hebben zei ze tijdens die terugblikafleveringen.
Misschien moeten ze de regie eens overlaten aan Kim Holland ofzo
Weet niet of dit heel erg off topic is, maar ik waag het erop. Ik vond het schokkend dat Hummie zo triomfantelijk en rancuneus over Roels exit deed.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Te slapen idd... Want van seks moest ze niet veel hebben zei ze tijdens die terugblikafleveringen.
Misschien moeten ze de regie eens overlaten aan Kim Holland ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |