eh... gisteravond het gesprek tussen Tijn en Egbert gemist? Over Cambodja?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:54 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vergeet deze episode van BB maar
Ze zijn zo stom dat ze niet eens wat te ruzien en te roddelen hebben
Het zijn dus net 'mongooltjes'/verstandelijke gehandicapten, de wereld van dit soort mensen is ook roze, zonder zorgen, zonder enig benul van hoe de wereld in elkaar zit (waardoor ze dus niet de ellende van de mensheid zien)
wat een saaie interactieve fopwinkel is het toch
We wachten totdat hij een vlag verbrandt bij Janine en daarna haar te grazen neemt.quote:
Ik vind ze to-taal niet op elkaar lijken. Misschien geen familie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Er is toch ook iets vreemds tussen Etienne en zijn vader , zoals ze tegen elkaar doen... kan er alleen de vinger nog niet op leggen wat dan precies
vertel? quote het..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:06 schreef avonne het volgende:
[..]
eh... gisteravond het gesprek tussen Tijn en Egbert gemist? Over Cambodja?
Ik vind Marcel ook voortdurend heel ongemakkelijk kijken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Er is toch ook iets vreemds tussen Etienne en zijn vader , zoals ze tegen elkaar doen... kan er alleen de vinger nog niet op leggen wat dan precies
Gewéldig!!! Fantástisch !!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:09 schreef riri het volgende:
weetjewel
weetjewel
weetjewel
weetjewel
toch
toch
toch
toch
de stopwoordjes in het huis
Er zou ook nog een familiegeheim zijn. Misschien heeft dat met die twee te maken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind Marcel ook voortdurend heel ongemakkelijk kijken.
Je vergeet "schat"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:09 schreef riri het volgende:
weetjewel
weetjewel
weetjewel
weetjewel
toch
toch
toch
toch
de stopwoordjes in het huis
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We wachten totdat hij een vlag verbrandt bij Janine en daarna haar te grazen neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |