quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:51 schreef teamlead het volgende:
Wie is Sabrina?
[afbeelding]
Sabrina is een alleenstaande huisvrouw en moeder van een dochter van vijf jaar. Met deze dochter gaat ze graag naar pretparken en de dierentuin. Zelf deed ze als kind veel aan turnen. En met judo is ze een keer kampioen geweest. Voordat ze moeder werd, heeft ze een koeriersdienst geleid en gewerkt als secretaresse. Sabrina is dol op gezelligheid. Daarnaast kun je haar beter niet alleen laten met chocola en cola-light. Daar kan ze moeilijk van afblijven. Als huisdieren heeft ze een konijn en een hond.
Als ze wint, gaat ze het geld besteden aan haar dochters, ouders en reizen.
quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sabrina heeft haar jetsers gekocht in België, siliconen dus.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:27 schreef berney het volgende:
Ik snap niet dat een moeder zolang haar kind zou willen missen. Ik word ziek als ik eraan denk om de mijne te moeten missen. En dat voor een programma..
Ik hoop voor haar dochter dat ze er snel uit is..
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:20 schreef flugeltje het volgende:
Monique over Sabrina
Sabrina is niet kritisch, maar dat zou ze wel moeten zijn.
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:51 schreef Hendemen het volgende:
ik vind de zusjes helemaal top
Nou nee hoor,quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:54 schreef breijer het volgende:
ze is bekakt met een aardappel in der mond,maar goedkoop genoeg om met de eerste beste lul (piemeltje) het bed in te duiken.
geen respect voor dit soort wijfen.
waar is je trots en eer gevoel!
Helemaal mee eens!!! Ik vind ze toppio !!!!quote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef avonne het volgende:
ze mogen nooit meer zingen wat mij betreft![]()
verder vind ik ze heerlijk![]()
Eén van de slogans uit "1984" is IGNORANCE IS STRENGTH
Volgens mij zijn de zusjes zeer bedreven in het ontwijken van allerlei moeilijke toestanden,
en het voorwenden van domheid en komen ze daarom ook erg ver
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |