Da's wel een beetje te groot hè. Denk niet dat dit echt gaat lukken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:55 schreef RSH11 het volgende:
Kunnen we anders alle deelnemers in 4 groepen indelen, die elk een letter (plus uitroepteken) maken/inkleuren? Dan kan je per groep weer onderling regelen wie zich op de bovenkant/midden/onderkant etc. richt.
Volgens mij is het onmogelijk om een groot fok! logo te maken als je het niet op een goede manier coördineert. Als je het echt groot wil maken, dan zie je volledig ingezoomt zeg maar de half van een letter...
[afbeelding]
Is dit een goede locatie voor het logo? Dat cirkeltje wat ik er bij heb gemaakt is denk ik ongeveer de grootte van een volledig ingezoomt beeld. Een logo van dit formaat maken is dus best veel werk.

Is er al een locatie voor het logo op het oog?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Da's wel een beetje te groot hè. Denk niet dat dit echt gaat lukken..
Maar goed, als iedereen tot donderdag geen inkt gebruikt, hebben we wel genoeg voor een degelijk logo.

Ik betwijfel het... Of iedereen moet echt mee helpen, maar dat zie ik nou niet echt gebeurenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:08 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Ah kom op, het moet lukken! Als het kleiner wordt dan VIP, is het amper leesbaar.

Het is wel tof om dat topic door te lezen en te zien hoe goed ze het voorbereid hebben. Dat is hier, op het moment, niet echt zo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:38 schreef RSH11 het volgende:
wtf... ik ben dat topic van ONM ff aan het doorlezen (zie mijn post hierboven) en zij hebben het met 17 mensen gedaan!
Zijn hier toevallig mensen met een dynamisch IP adres? Die kunnen steeds opnieuw inkt krijgen

T ligt aan IP, als je dynamisch ip hebt kun je gewoon telkens je internetverbinding even verbreken waarne je nieuwe krijgt en daarmee 15% inkt. Die van mij is helaas statisch.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:24 schreef eRixx het volgende:
En eerst een wit vlak maken is geen goed idee. Kost teveel inkt ;-)
Heeft iemand al geprobeerd met een memory hex editor de hoeveelheid inkt te kraken? Dat is wellicht een aardig, doch illegaal idee :-)

sja proxy instellen héquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
T ligt aan IP, als je dynamisch ip hebt kun je gewoon telkens je internetverbinding even verbreken waarne je nieuwe krijgt en daarmee 15% inkt. Die van mij is helaas statisch.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |