Ja, maar dat was eerder. Die opmerking over "vreetzak" (zo interpreteer ik het) was als laatste voordat hij wegliepquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:08 schreef tong80 het volgende:
En hij zei het tegen anderen waarop Hilde verbaasd zei : 'Pardon ?' En hij zei bemoei je er niet mee ik had het niet tegen jou.
Alhoewel ie gelijk heeft moet ie z'n muil houwen. Hij heeft verkering met de lekkerste chicj van het huis. Maar die kan ie niet bevredigen, dus zocht ze een andere uitdaging. En ging het huis in. Hemk nam ze mee als balast, omdat ze bang was het uit te maken zonder dat half Nederland wist dat het een lul is. En ze bang was voor zijn agressie.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, maar dat was eerder. Die opmerking over "vreetzak" (zo interpreteer ik het) was als laatste voordat hij wegliep
Alle negers lijken ook op elkaar.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:29 schreef Langkousonline het volgende:
Tis net Said uit Lost!
Leuke kerel!![]()
Spot on!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alhoewel ie gelijk heeft moet ie z'n muil houwen. Hij heeft verkering met de lekkerste chicj van het huis. Maar die kan ie niet bevredigen, dus zocht ze een andere uitdaging. En ging het huis in. Hemk nam ze mee als balast, omdat ze bang was het uit te maken zonder dat half Nederland wist dat het een lul is. En ze bang was voor zijn agressie.
Als asbak ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Tinkepink het volgende:
Aardig lijkt Semih me niet, wel scherp en adrem. Ik zou geen relatie met hem willen hebben en als collega of vriend hoef ik 'm eigenlijk ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |