quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:16 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Google zegt:
[..]
Bulgaarse populaire meisjesnaam, zou in de hollandse variant iets van Regina zijn. Vooralsnog dekt de vlag de lading niet.
Denk je eens behulpzaam te zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:59 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Grob wat ben je toch goed. Google, simpel zat. En de oplossing van het 'probleem!' Wist je eig. wel dat jij, als enige, de prijsvraag "wie wint er?" van vorig jaar, op 28 augustus of zo, hebt gewonnen? Thought I'd mention it again.
![]()
*zucht*quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:07 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB010948.jpg]afbeelding][/url]
Wat mij betreft niet. Ze heeft nog niets fout gedaan eigenlijk, wat ik van de vele anderen niet kan zeggen. Dus bij gebrek aan beter blijft ze in mijn top 3 staan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:02 schreef Canisfire het volgende:
Geil wijf om te zien maar verder is ze wat mij betreft door de mand gevallen.
Ze waait met alle winden mee en zit wat mij betreft teveel met hilde op een lijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:12 schreef jesa het volgende:
hoezo door de mand gevallen? ze heeft toch niks verkeerd gedaan, dat janine en etienne zo roddelen daar kan zijn niks aan doen
Mee eens. De hele zooi roddelt en kletst er flink op los over de anderen. Tijn voorop.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:12 schreef jesa het volgende:
hoezo door de mand gevallen? ze heeft toch niks verkeerd gedaan, dat janine en etienne zo roddelen daar kan zijn niks aan doen
hahaha scanman rukt zich af op Meliciaquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mee eens. De hele zooi roddelt en kletst er flink op los over de anderen. Tijn voorop.
Dus behalve ook over de groep praten, doet ze wat mij betreft ook niets verkeerd.
Heerlijke open meid die nergens moeilijk over doet. Finalist
Het wachten was idd totdat iemand die simpele reactie zou plaatsen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:27 schreef natronic het volgende:
[..]
hahaha scanman rukt zich af op Melicia![]()
Het is Milicaquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:27 schreef natronic het volgende:
[..]
hahaha scanman rukt zich af op Melicia![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB02096.jpg]afbeelding][/url]
Autofellatio?quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Ach ja, waar de mond van vol is hè.
Prima kontje niks mis meequote:Op zaterdag 2 september 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB02096.jpg]afbeelding][/URL]
Nou, dat was je toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:01 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Denk je eens behulpzaam te zijn.![]()
Het is alleen zo jammer dat je aan haar zo duidelijk kunt merken dat ze van "volkse" komaf is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:12 schreef jesa het volgende:
Ik vind haar moeder veel "volkser" het verbaasd mij dat ze zo lief en aandoenlijk is.quote:Op zondag 3 september 2006 11:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat je aan haar zo duidelijk kunt merken dat ze van "volkse" komaf is.![]()
Wel *aandoenlijk* verder hoor.![]()
En als haar moeder weg is. Hilde eruit en Milica door naar de finalequote:Op zondag 3 september 2006 22:16 schreef jesa het volgende:
waar moet ze over praten dan kinderen voor kinderen wat de anderenen doen hou toch op zij komst wel los als er minder mensen zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |