Ach een beetje aan de bovenkant. Het leverde dat jochie vast een binnenbroekse zaadlozing op, maar who caresquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:55 schreef witste het volgende:
Maar laat wel vieze modderdikke mannetjes aan haar tieten zitten... getverdegetver...
Ik. Ik ben zo jaloers als de neten op die plofkopquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach een beetje aan de bovenkant. Het leverde dat jochie vast een binnenbroekse zaadlozing op, maar who cares
smaken verschillenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:45 schreef Blackadder2 het volgende:
Kan het niet helpen, maar vind dat ze erg onnozel uit haar ogen kijkt. Niet zo snugger, en ook niet zo heel aantrekkelijk hoor! Maar ja, het een zal wel met het ander te maken hebben.
En, zoals eerder vermeld, die naam, uitgesproken als Milisa, dat slaat ook al helemaal nergens op. Ergerlijk!![]()
Ik vind het de vrouwelijke uitvoering van Etienne. Ze gaat ook al zo prat op al haar sexuele escapades. Heet dat tegenwoordig geen afgelikte boterham meer? Of is dat stoer op die leeftijd?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:45 schreef Blackadder2 het volgende:
Kan het niet helpen, maar vind dat ze erg onnozel uit haar ogen kijkt. Niet zo snugger, en ook niet zo heel aantrekkelijk hoor! Maar ja, het een zal wel met het ander te maken hebben.
En, zoals eerder vermeld, die naam, uitgesproken als Milisa, dat slaat ook al helemaal nergens op. Ergerlijk!![]()
Dat is toch wel heel wat anders. Ze praat er wel gewoon open over, dat wel. En dat is wat mij betreft héél positief. Maar ik heb haar nog geen enkele keer horen opscheppen met hoeveel jongens ze al in bed heeft gelegen en is, in tegenstelling tot Etienne, ook niet uit op een snelle wip in het huis. Maar ik neem aan dat je haar sowieso al niet mag en dan leg je al snel alles negatief uit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:33 schreef Hertenkamp het volgende:
[..]
Ik vind het de vrouwelijke uitvoering van Etienne. Ze gaat ook al zo prat op al haar sexuele escapades. Heet dat tegenwoordig geen afgelikte boterham meer? Of is dat stoer op die leeftijd?
Brr. Ranzig kind.
Ik deel dezelfde meningquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:45 schreef Blackadder2 het volgende:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:57 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB280819.jpg]afbeelding][/URL]
Ow nog een leuke fotoquote:
maar niet voor ouwe kale kerelsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze blijft nog leuk hoor
Erg sexyquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:34 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB310813.jpg]afbeelding][/URL]
Ik vind alles wel goed aan haar eigenlijk. Niet zo overdreven, alles klopt opzich wel aan haar. (Haar borsten voor heen schijnbaar niet maar toch)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:21 schreef WEST het volgende:
[..]
maar niet voor ouwe kale kerels![]()
maar ze heeft gewoon iets die ogen![]()
Bedacht me later dat het misschien een Slavische naam is? Daar heb je andere uitspraakregels (zie "Srebrenica"). In dat geval trek ik mijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:45 schreef Blackadder2 het volgende:
(...)
Google zegt:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:46 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Bedacht me later dat het misschien een Slavische naam is? Daar heb je andere uitspraakregels (zie "Srebrenica"). In dat geval trek ik mijnvan hierboven in.
Bulgaarse populaire meisjesnaam, zou in de hollandse variant iets van Regina zijn. Vooralsnog dekt de vlag de lading niet.quote:Q12: What about the name Milica?
A12: Gender: female; Origin: Slavic; Meaning: Ruler; Popular: slightly
Milica is een leuke meidquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:16 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Milica leidt slechts E10 (in vervoering) en lijdt onder het gedrag van Hilde, maar dat had ze al voorzien getuige het intro-filmpje. Waarom wil zo'n meisje dan dit alles etaleren? Ik kom niet verder dan een chronisch aandachtstekort van Ma. Ze krijgt wel aandacht van Ma, maar niet de aandacht die ze zou willen.
Van mij ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica is een leuke meid... Mag van mij ver komen ... en misschien wel winnen
Dat is idd het beste aan haar (en de rest is mooi meegenomenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Milica is te gek! Die blik in de ogen.. ooho! om weg van te smelten![]()
![]()
Ja daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:15 schreef Greetings het volgende:
En ze is niet zo achterbaks als veel anderen![]()
ze heeft geleerd van haar mams en is veel nepper dan mams. wat een sloeriequote:Op vrijdag 1 september 2006 04:13 schreef Wheely33 het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, alleen jammer dat ze in zo'n achterbakse(kkk) groep zit.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |