Het gaat niet echt om 'in de schaduwlijst komen'. Je zegt het alsof het een prestatie is ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar vind het nogal kromAls je zoals ik niet van de meeste oude films, cultfilms en zwart-wit films houdt, komt jou lijst nooit in de Schaduwlijst? Oh en ik ben 22.
Top 50 maar zitten er idd wel een aantal in jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:34 schreef cwk het volgende:
[..]
Het gaat niet echt om 'in de schaduwlijst komen'. Je zegt het alsof het een prestatie is ofzo. Het is gewoon feit dat een boel oude klassiekers (waar jij dus niet van houdt) door een groot deel erg wordt gewaardeerd of relevant zijn in de historie van de film. Om die films toch onder de aandacht te brengen heeft Gorro dus een systeem bedacht om juist die films in een lijst te zetten.
Bovendien maak je mij niet wijs dat er niet een paar films in jou lijst ook in de Schaduw top 100 zitten. (aangenomen dat je een top 100 hebt ingeleverd.)
kwestie van doorsparenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar vind het nogal kromAls je zoals ik niet van de meeste oude films, cultfilms en zwart-wit films houdt, komt jou lijst nooit in de Schaduwlijst? Oh en ik ben 22.
Als je de post over de schaduwlijst even leest...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:10 schreef Jerhui het volgende:
Ik zie dat mijn lijst ook is gebruikt voor de schaduwlijst, wat zijn eigenlijk de criteria om opgenomen te worden in die lijst?
Met die van mij niet dus:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:40 schreef Retuobak het volgende:
Prachtlijst weer
T2 gestegen in zowel de gewone als de schaduwlijst
Ben alleen benieuwd met wie mijn lijst het meest overeen komt, als iemand zo vriendelijk zou willen zijn?
Nee, en die is ook niet zomaar samengesteld...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:28 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Is er ook een lijst met de meest voorkomende hoofdrolspelers/de hoofdrolspelers met de meeste punten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |