Bedoel je Janine?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:23 schreef APK het volgende:
Wie is dat mooie meisje met dat zwarte haar?![]()
En nee, ik bedoel niet Umfufuh.![]()
Ouder?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Maar hij ziet er veel ouder uit... horeca hè!![]()
Marcia. Haar vader zit er ook in.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:23 schreef APK het volgende:
Wie is dat mooie meisje met dat zwarte haar?![]()
En nee, ik bedoel niet Umfufuh.![]()
Die heeft geen haar. Ook niet zwart.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia. Haar vader zit er ook in.
Dat is haske voor incrowd enzo. Daar mag ik niet komen.quote:
Offtopic: ik zit er ook en ik ben ook niet incrowd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is haske voor incrowd enzo. Daar mag ik niet komen..
Ontopic: Etienne is blijkbaar niet gewend om met bestek te eten. Gaat ook moeilijk als je één handje in de lucht hebt.
Nou, ik vind die Etienne wel een lekker ding hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:25 schreef scanman01 het volgende:
We kunnen dit jaar wel weer concluderen dat de meiden mooier zijn dan de mannen. Dus de vrouwelijke en homosuele kijkers komen er weer bekaaid vanaf.
Niet dat dat mij wat uitmaakt trouwens, maar het valt wel op.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:26 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
ik glim niet van het zweet, hoooor....
![]()
![]()
Impliceer jij nu dat alle vrouwen op mannen vallen?!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:25 schreef scanman01 het volgende:
We kunnen dit jaar wel weer concluderen dat de meiden mooier zijn dan de mannen. Dus de vrouwelijke en homosuele kijkers komen er weer bekaaid vanaf.
Niet dat dat mij wat uitmaakt trouwens, maar het valt wel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |