Dat kan niet hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:03 schreef diedrick het volgende:
correctie:
Ik heb nog een leven naast mijn camera...![]()
![]()
Is mijn vriendin het niet mee eens... hoewel die geloof ik iets meer foto's gemaakt heeft dan ik...quote:
Ik heb nog even overwogen om die hongaarse stationsbordjes te fotograferen... maar weet niet of je daarin geinteresseerd bent...quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:11 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ik heb nog even overwogen om die hongaarse stationsbordjes te fotograferen... maar weet niet of je daarin geinteresseerd bent...
We gaan er volgend jaar ws weer naar toe... dan regelen we er wel een stel... stuk of 20 moet kunnen...quote:
Ik heb in 2002 al eens een filmpje gemaakt van een passerende trein aan het Balaton, maar toen boeiden bordjes me nog nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:18 schreef diedrick het volgende:
[..]
We gaan er volgend jaar ws weer naar toe... dan regelen we er wel een stel... stuk of 20 moet kunnen...
Rondje Balatonmeer en dan kom je ze allemaal tegen.. ze hebben daar om de 5 km zo ongeveer een station...
Waarom heb je ze niet gewoon genomen voor de zekerheid, het kost toch niks met digitaal...ja een beetje ruimtequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:18 schreef diedrick het volgende:
[..]
We gaan er volgend jaar ws weer naar toe... dan regelen we er wel een stel... stuk of 20 moet kunnen...
Rondje Balatonmeer en dan kom je ze allemaal tegen.. ze hebben daar om de 5 km zo ongeveer een station...
betekent toch bij ieder stadje ff van de weg af gaan... als ie erin geinteresseerd is heb ik daar geen prob mee...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Waarom heb je ze niet gewoon genomen voor de zekerheid, het kost toch niks met digitaal...ja een beetje ruimte
Gaat ie mee met het rondje NL? zo nee...dan lukt het hem toch nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel een gast in PTA aangestoken met die bordjes, en die zit me nu lekker in te halen
Mijn pa schiet ook overal van allesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:22 schreef diedrick het volgende:
[..]
betekent toch bij ieder stadje ff van de weg af gaan... als ie erin geinteresseerd is heb ik daar geen prob mee...
Ah je deed geen rondje met de trein...dat dacht ik, dan was het gewoon als je langskwam een keer klikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:22 schreef diedrick het volgende:
[..]
betekent toch bij ieder stadje ff van de weg af gaan... als ie erin geinteresseerd is heb ik daar geen prob mee...
Wel dusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Gaat ie mee met het rondje NL? zo nee...dan lukt het hem toch niet
owquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel dus
en hij heeft al ongeveer 125 Duitse meer dan ik
Klein zetje geven kan ook niet? zodat de foto's bewogen zijn?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
neej das nie lief
ik ga in oktober wel naar Zwitserland, zonder hem
Reken maar van yesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:30 schreef pea4fun het volgende:
Zwitserland is mooi! De stationsbordjes worden dan toch zeker niet de prioriteit he?
neuh, rondje met de trein was (ok...relatief) duur en ik zag er geen toegevoegde waarde in...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ah je deed geen rondje met de trein...dat dacht ik, dan was het gewoon als je langskwam een keer klik
Blinde dwaasquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:34 schreef diedrick het volgende:
neuh, rondje met de trein [..] ik zag er geen toegevoegde waarde in...
Kijk, als dat ook maar IN TWIJFEL getrokken wordt, ben je verkeerd bezigquote:
Ik heb niet de indruk...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, als dat ook maar IN TWIJFEL getrokken wordt, ben je verkeerd bezig
Weinig stationsbordjes, en ook niet echt iets waaruit enige mannelijkheid blijktquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:47 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk...![]()
maar oke, ff een eerste fotootje..
[afbeelding]
ach, wat is een stationsbordje... dit stond op het station (sgebouw....) ;-)))quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weinig stationsbordjes, en ook niet echt iets waaruit enige mannelijkheid blijkt
Meer dan goed genoegquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:00 schreef diedrick het volgende:
[..]
ach, wat is een stationsbordje... dit stond op het station (sgebouw....) ;-)))
[afbeelding]
krijg je volgend jaar zamardi felsö en zamardi alsö... twee andere stations van zamardi.. naast alle andere stations natuurlijk..quote:
Ach, Helmond gaat straks ook naar 4. Eindhoven blijft op 2quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:08 schreef diedrick het volgende:
[..]
krijg je volgend jaar zamardi felsö en zamardi alsö... twee andere stations van zamardi.. naast alle andere stations natuurlijk..
Zamardi... hooguit 5000 inwoners volgens mij en drie stations...![]()
WEER niet op mij?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:08 schreef fraubitch het volgende:
heb ik al gezegd dat ik verliefd ben?
*zwijmel* *zucht*
dacht dat mierlo zou verdwijnen als brandevoort er komt???quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, Helmond gaat straks ook naar 4. Eindhoven blijft op 2
Net alsof Mierlo nu BESTAAT als station hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:10 schreef diedrick het volgende:
[..]
dacht dat mierlo zou verdwijnen als brandevoort er komt???
als je zwart was en 4 benen had net als hij dan had je misschien iets meer kans gehadquote:
ik neem aan dat je het bordje al wel hebt....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof Mierlo nu BESTAAT als station he
ehh kat? hond? paard?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:12 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als je zwart was en 4 benen had net als hij dan had je misschien iets meer kans gehad
nee, dusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:15 schreef diedrick het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het bordje al wel hebt....![]()
vraag het ff aan pea... die woont daar ergens in de contreien...quote:
Dan ben ik TOCH blij met het huidige resultaatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:12 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als je zwart was en 4 benen had net als hij dan had je misschien iets meer kans gehad
paardquote:
Nu welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:08 schreef fraubitch het volgende:
heb ik al gezegd dat ik verliefd ben?
*zwijmel* *zucht*
neequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Nu wel
We willen ofc wel pics van dat paard!
Ik ken ook een beetje html...?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:36 schreef pea4fun het volgende:
Vraag ik ff iets aan mijn zoon over website bouwen, affijn, een uur later ben ik alleen een hoop vraagtekens verderIk ga maar weer vrolijk in kladblok zitten knoeien...
jonge? ik zou US/vrouwen sexy en gewaagd er ff op naslaan... DAAR is ze ECHT voor afgekeurd hoor.... verder nix dan lof trouwens...quote:
Vrienden aan het maken?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:52 schreef diedrick het volgende:
[..]
jonge? ik zou US/vrouwen sexy en gewaagd er ff op naslaan... daar is ze ECHT voor afgekeurd hoor....
En? beviel het?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:54 schreef diedrick het volgende:
[..]
ehhh ik ken pea een jaartje of vijf geloof ik....
Iedereen vindt r "lief"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:56 schreef diedrick het volgende:
[..]
hele leuke meid, verder geen kwestie van bevallen...
wij roddelen????quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:57 schreef pea4fun het volgende:
Zeg, kan ik ff op mijn gemak htmllen en java's ontleden zonder dat er hier geroddeld wordt![]()
Neequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:57 schreef pea4fun het volgende:
Zeg, kan ik ff op mijn gemak htmllen en java's ontleden zonder dat er hier geroddeld wordt![]()
Moet jij niet een rondje met de trein ofzoquote:
Maandag pas. Eerst neukenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Moet jij niet een rondje met de trein ofzo![]()
ja, maar ik doe het graag zelf, dan leer ik er nog wat van.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:07 schreef kwiebuske het volgende:
htmllen in kladblok, hoe primitief
zijn proggies voor Pea
wat simpele hulpproggies...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ja, maar ik doe het graag zelf, dan leer ik er nog wat van.
Ik zit nu een java te ontleden, maar iets lukt niet...ik mis een mouse-over ofzo
Ja daar heb ik em vandaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:18 schreef diedrick het volgende:
[..]
wat simpele hulpproggies...
http://www.leejoo.nl
ja...nee, dat bedoel ik niet...ik heb wat anders, maar het werkt niet omdat ie ergens een onmouseover mist...die ben ik aan het zoekenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:26 schreef diedrick het volgende:
[..]
die heeft hier
http://www.leejoo.nl/java/mouseovers.htm
toch een hele serie mouseovers staan?
prima vakantie ja, op drie dagen na ook goed weer. Toen we gister uit hongarije vertrokken was het daar 32 graden...quote:
aantal valt wel mee... bijna 600...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:11 schreef prupke het volgende:
32 graden....lekker hoor. En veel fotos gemaakt natuurlijk waar we wel een showcaseje van krijgen ?
Die had ik gezien iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:18 schreef diedrick het volgende:
[..]
aantal valt wel mee... bijna 600...
een eerste zonsondergangetje staat een blad terug al...
ik heb er een stel in raw geschoten, maar fuji maakt daar raf van en daar moet ik nog es mee om leren gaan...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:20 schreef prupke het volgende:
[..]
Die had ik gezien idd![]()
ben benieuwd naar de rest
pak daar liever fp of dreamweaver voorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:16 schreef pea4fun het volgende:
ja, maar ik doe het graag zelf, dan leer ik er nog wat van.
mag ik vragen welke ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:24 schreef diedrick het volgende:
ik heb er een stel in raw geschoten, maar fuji maakt daar raf van en daar moet ik nog es mee om leren gaan...
S9500. PSP 9 zegt het type wel te kennen, maar herkent "mijn"rafjes niet...quote:
Laat ik nou lekker eigenwijs zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:35 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
pak daar liever fp of dreamweaver voor![]()
jaloers?quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:09 schreef Phoenixx het volgende:
Ben je geslaagd, P.??
Het is idd geluktquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:27 schreef An24 het volgende:
Hey P, tis gelukt? leuk, ben benieuwd (naar het resultaat van je kookkunst uiteraard![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:01 schreef freud het volgende:
Smogges mensjes... Net mezelf verwend met een bananen smoothie. Ben de blender hier weer een beetje aan het herontdekken.
Snoezigquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:18 schreef freud het volgende:
De vrouw die hier wakker was geworden had inderdaad vanochtend een bananensmoothie met croissantje geserveert gekregen door een FreuDje met alleen een schortje aan ja.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:19 schreef Miss_S het volgende:
ik wacht nog steeds op mijn croissant
tijd voor een showcase dusquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Goeiemorgen. Ik ben ook weer eens terug van de Balkan. Met een behoorlijke zwik foto's op de imagetank. Die heeft het deze keer tenminste uitgehouden.
Aan 1 heb ik niet genoegquote:
vanmiddagquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:55 schreef freud het volgende:
Stil dagje op Fok! Iedereen weggespoeld gisteravond?
Gister niet vandaag niet..quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:55 schreef freud het volgende:
Stil dagje op Fok! Iedereen weggespoeld gisteravond?
Interpunctiequote:Op zondag 20 augustus 2006 19:41 schreef fraubitch het volgende:
tralalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
slechte zin
slechte zinquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Interpunctie![]()
Hey Knuff hoe ist?
maar niet door jullie hoorquote:
jullie zijn veel te lief om lastig door te zijnquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jullie zijn veel te lief om lastig door te zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan zin nou slecht zijn vrouwtje?quote:
niet correct ABN gespeldquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:53 schreef freud het volgende:
[..]
Hoe kan zin nou slecht zijn vrouwtje?
Maandag ben ik er niet bij Flash!quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
http://weblog.fok.nl/blog/cat/Rondje%20Nederland
Zo, volgende week daar kijken
Op de een of andere manier vind ik het niet "kloppen" dan bij die sigaret achter z'n oor... 't filter voor zit...quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb mijn website een update gegeven met nieuwe foto's van Mukie en de eerste twee foto's van mijn spreekwoorden en gezegdes serie
ahhh, maar daar is wel over nagedacht. men pakt altijd een sigaret bij de filter vast, en The Fonz deed dat dan ook nog zo cool in zijn mond gooienquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik het niet "kloppen" dan bij die sigaret achter z'n oor... 't filter voor zit...
hm.. als je het zo bekijkt (makkelijker om hem dan in 1 keer goed vast te pakken) klopt het wel jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ahhh, maar daar is wel over nagedacht. men pakt altijd een sigaret bij de filter vast, en The Fonz deed dat dan ook nog zo cool in zijn mond gooien
Ik zie geen pot en ook geen ketel?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik het niet "kloppen" dan bij die sigaret achter z'n oor... 't filter voor zit...
dan moet je wat harder nadenken, ik hoef het toch niet letterlijk op een schoteltje te presenteren?quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:24 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik zie geen pot en ook geen ketel?
Whehehe, stiekum wel denk ik. Bij die tweede ook leuk dat naar binnen gedraaide beentje. Nice touch!quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:02 schreef Puckzzz het volgende:
dan moet je wat harder nadenken, ik hoef het toch niet letterlijk op een schoteltje te presenteren?
Jij hebt gewoon een schoonmaker! Hebbuh!quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:37 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
Ik moest gewoon mijn bed uit voor de schoonmaker die ergens bij moest
Goedemorgen frautjequote:
Oooooh. Maar dan heet je schoonmaker toch 'mama'?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:55 schreef Xilantof het volgende:
owh! wacht! stop!
Niet helemaal zoals jullie denken.
Niet in huis, maar voor de omgeving. VVE gebeuren. Pa is voorzitter. Enz.!
Ik dacht dat dat de bedoeling was, dat het dus meteen duidelijk is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dan moet je wat harder nadenken, ik hoef het toch niet letterlijk op een schoteltje te presenteren?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef freud het volgende:
[..]
Goedemorgen frautje
[..]
Oooooh. Maar dan heet je schoonmaker toch 'mama'?
fot-modelcontract.doc staat hier als wordfile te vinden ..quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:33 schreef pleon het volgende:
heeft iemand van jullie toevallig een voorbeeld contract voor een model op internet staan?
dat was in eerste instantie wel de bedoeling maar naarmate het idee langer borrelde heb ik ervoorgekozen om het cryptischer te gaan doen. beetje de mensen laten nadenken waar ze naar aan het kijken zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:20 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de bedoeling was, dat het dus meteen duidelijk is.
Beetje zoals die oogschaduw? Hou daar wel van, psoonluk dan he?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:50 schreef Puckzzz het volgende:
dat was in eerste instantie wel de bedoeling maar naarmate het idee langer borrelde heb ik ervoorgekozen om het cryptischer te gaan doen. beetje de mensen laten nadenken waar ze naar aan het kijken zijn.
Lolquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef freud het volgende:
[..]
Oooooh. Maar dan heet je schoonmaker toch 'mama'?
De D50 is idd niet "weathersealed" zoals bijv de D200 of D2X. Een regenbuitje moet echter wel lukkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:32 schreef WurM het volgende:
ff nieuwsgierig vraagje tussendoor:
Volgens een website die ik laatst heb bekeken (weet zo niet meer welke) is de D50 niet 'weather-proof'. Nu ben ik niet echt van plan in de stromende regen foto's te gaan maken, maar weet iemand toevallig of de D50 een regenbui kan overleven?
Alleen de camera?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef Phoenixx het volgende:
Nou heb je natuurlijk wel regenbuitjes en regenbuitjes....
Gisteren kwam er hier een bak naar beneden waar een onderwatercamera nog de hik van zou krijgen!
k, thxquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De D50 is idd niet "weathersealed" zoals bijv de D200 of D2X. Een regenbuitje moet echter wel lukken
Disclaimer: aan deze post kunnen geen rechten worden ontleend![]()
Was't leuk?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:04 schreef Vliegvrager het volgende:
Vanochtend Fles ff op de trein gezet, je moet zo'n jong toch ook overal bij helpen
Hou m in de gatenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:04 schreef Vliegvrager het volgende:
Vanochtend Fles ff op de trein gezet, je moet zo'n jong toch ook overal bij helpen
Ja, wel geinig, een man of 40-50 in totaal. Verder geen gedoe of speeches ofzo. Gewoon koffie in de gerenoveerde wachtkamer, gasten op de trein en dat was het. Er staan een paar snaps in de blog (zie mijn vorige post)quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Was't leuk?
Wat he tnog een beetje een happening? of viel het "mee"?
ah, toch best geinigquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:13 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ja, wel geinig, een man of 40-50 in totaal. Verder geen gedoe of speeches ofzo. Gewoon koffie in de gerenoveerde wachtkamer, gasten op de trein en dat was het. Er staan een paar snaps in de blog (zie mijn vorige post)
ah..ik ben iig al blij dat ik het behang heb kunnen bestuderen, leuk motiefje zit daarinquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ah..ik ben iig al blij dat ik het behang heb kunnen bestuderen, leuk motiefje zit daarinbeetje erg grote foto's Vliegvanger
![]()
Mijn Fok-team, wat DOE je?quote:die laatste foto is geinig, je zou zo de raampjes willen dichtschuiven
Een rondje rijden met de treinen door NL, met als doel alle NS stations bijlangs te gaan en op de foto te zetten ofzo... En dan 2 teams die proberen zo snel mogelijk door NL te sjeezen met de trein...quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:53 schreef freud het volgende:
Misschien domme vraag, maar wat gaan ze in hemelsnaam doen?
OK, dus volwassen mensen gaan in dit weer in de trein zetten om de stationsbordjes op de foto te krijgen? En die foto's sparen ze?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:19 schreef WurM het volgende:
Een rondje rijden met de treinen door NL, met als doel alle NS stations bijlangs te gaan en op de foto te zetten ofzo... En dan 2 teams die proberen zo snel mogelijk door NL te sjeezen met de trein...![]()
Het gaat neit in de eerste instantie om die stationbusje, maar 't is een race tussen een paar teams om zo snel mogelijk alle stations af te gaanquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef freud het volgende:
[..]
OK, dus volwassen mensen gaan in dit weer in de trein zetten om de stationsbordjes op de foto te krijgen? En die foto's sparen ze?
Veel succes om door een beregend en dichtgestoomd raam een nette foto te maken van een stationsbordje...
Ah, nee, dan is het goedquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:55 schreef Xilantof het volgende:
Het gaat neit in de eerste instantie om die stationbusje, maar 't is een race tussen een paar teams om zo snel mogelijk alle stations af te gaan
quote:
Die is ook moeilijk over het hoofd te zienquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je ziet ook de zinloosheid van deze actie in begrijp ik
Herfststormen zijn mooiquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef fraubitch het volgende:
wat een rotweer
Ik moest echt tussen die regenbuien door werken
niet als je de hele dag in die herfststormen buiten moet werkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Herfststormen zijn mooi!
Oke, natuurlijk niet in de zomer, maar ik vind het wel gaaf altijd
okee, daar kan ik me wel in vinden!quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
niet als je de hele dag in die herfststormen buiten moet werken
braafquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
okee, daar kan ik me wel in vinden!
Ik weet dat je dicht bij woont, maar het is hier nog volop zomer in het noorden hoor..quote:
Wel passend... Er hoort wel technisch een reu bij jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:45 schreef Xilantof het volgende:
*met staart kwispelt*
Ik zou graag iets langer dan 30 minuten een zonnestraaltje zien... en t liefst dan ook nog 24 uur zonder regen... Mjah, is weer teveel gevraagd denk ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik weet dat je dicht bij woont, maar het is hier nog volop zomer in het noorden hoor..
Ik behoor de doom-denker te zijn...![]()
zo hey fok is me toch traag.....quote:
Fok werkt al de hele dag neit echt mee....quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:25 schreef prupke het volgende:
[..]
zo hey fok is me toch traag.....
hai xil ....
ps studiomeet weet je al of je kan of nog niet?
Zaterdagquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Fok werkt al de hele dag neit echt mee....
En zoals het er nu uit ziet kan ik wel.
Wat voor dag was het? Zaterdag of zondag?![]()
Showcase slapende Xil..quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:31 schreef prupke het volgende:
aterdag
de hele dag tot je naar huis wil of totadt je ergens in huis in slaap valt
* fraubitch maakt plaats in bedquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:49 schreef Xilantof het volgende:
Hm... Dat moet ik even bekijken i.v.m. werk enzo.
Ik houd je op de hoogte
En het schijnt dat ik best schattig ben als ik slaap
OIquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
* fraubitch maakt plaats in bed
* freud maakt plaats voor prupkequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:27 schreef prupke het volgende:
OI
FBquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
* fraubitch maakt plaats in bed
Kan je dat niet beter in je sig zettenquote:
Owh wacht. Er moest ook nog bij:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:46 schreef freud het volgende:
[..]
Kan je dat niet beter in je sig zetten
Je kan dit er nog wel bij hebben dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hmmm... FOK! werkt inderdaad af en toe niet mee, en al helemaal in de avond niet. modereren is daarom echt een ramp. Maar tja zoveel is er ook weer niet te doen
mwoah , net een soort alternatieve mooie plaatjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
Je kan dit er nog wel bij hebben dusNaast B&H
ssst!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:23 schreef Yoni het volgende:
Wat een rust hier....
MSN en SMS doodtdtdt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:23 schreef Yoni het volgende:
Wat een rust hier....
Te veel rust....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:23 schreef Yoni het volgende:
Wat een rust hier....
Dat kan ik wel geloven na een ongeluk met een Mazda 626, dat ie verkeerd verbonden is in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:08 schreef Xilantof het volgende:
Ik werd net op mijn mobiel gebeld...
"m.b.t. de schade aan een mazda 626"
Wij hebben geen mazda, en ik kan me niet herinneren dat ik een auto geraakt heb![]()
Meneer was verkeerd verbonden
Vandaar je verschrikkelijk trage reactiequote:
Ja foon stond uit dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vandaar je verschrikkelijk trage reactieWel mailbaar trouwens
quote:
P heeft een vervelende avatar... Steeds een andere enzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hmm.. P. Heb je dat molentje van je avatar zelf gemaakt ?
Jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hmm.. P. Heb je dat molentje van je avatar zelf gemaakt ?
Ik zie het ja . P is gewoon vervelend dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:08 schreef WurM het volgende:
[..]
P heeft een vervelende avatar... Steeds een andere enzo
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik zie het ja . P is gewoon vervelend dus
mwaa, er schijnen een paar mensen gebanned te zijn. En er zijn er een paar die al dan niet tijdelijk en al dan niet gedeeltelijk naar andere fora gevlucht zijn. En er zijn users op vakantie. En dan heb je ook nog een paar van die randdebielen die een leven schijnen te hebben.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
Drukke boel hier jongensErgeren jullie je zo aan mijn avatar
![]()
Ja, potverquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
Drukke boel hier jongensErgeren jullie je zo aan mijn avatar
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:31 schreef Vliegvrager het volgende:
Kortom, overschat vooral jouw avatar niet.
Ik bedoel, het is maar een vliegtuigje, tijgertje, molentje, bruggetje, wolfje![]()
Wil jij de volgende keer nog eten hebben bij mijquote:
Wil jij je DVD nog terug?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wil jij de volgende keer nog eten hebben bij mij![]()
Jaquote:
Origineel is-ie zeker, daar zeg ik ook niets overquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaKinderdijk
Hoezo
![]()
Enneh....Wurm...mijn avatar is niet vervelendIk heb gewoon een originele
Daar hadden meer mensen last vanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:10 schreef WurM het volgende:
In het begin dat ik hier kwam, herkende ik mensen vooral aan hun avatar en jij had steeds een andere![]()
Hij is mooiquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk...hier is het molentje [afbeelding]
Groot en niet gecropped exemplaar
Och, ook nu heb ik het wel door aan de avatar. Het rijtje is beperkt dus op een gegeven moment blijft dat toch wel hangen en herken je het snel genoeg als zijnde "pdehoog"quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar hadden meer mensen last vanVandaar dat ik er mee begonnen ben
Tijd voor nieuwe dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Och, ook nu heb ik het wel door aan de avatar. Het rijtje is beperkt dus op een gegeven moment blijft dat toch wel hangen en herken je het snel genoeg als zijnde "pdehoog"
ban knop zoekt, waar is dat pokke ding nu dan weer gebleven.quote:
* PdeHoog wijst naar Yvonne.....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
ban knop zoekt, waar is dat pokke ding nu dan weer gebleven.
Mijn pjoeter durft de spelregels niet eens te openen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.fotomarathon.nl/
Wie durft24 uur de tijd om 24 foto's te maken van 24 verschillende thema's
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:54 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Mijn pjoeter durft de spelregels niet eens te openen...![]()
* freud denkt er serieus over na...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
Juist dan is een groep van een man of 4 juist handig denk ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:21 schreef freud het volgende:
[..]
* freud denkt er serieus over na...
Wel leuk om met een FOT clubje te doen, maar ook weer niet. Ik zou het liever als duo doen, dan kan je je aan elkaar optrekken. Vooral de nachtfoto's lijken me erg uitdagend! Hmmm...
Maak je foto’s op C-41 films of de hoogste resolutie digitaalquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
Was er niet een Fokker die vorig jaar meegedaan heeft en steeds liep te spammen hier om vooral op zijn sig te klikken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
Zie website?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:52 schreef Muk het volgende:
ik zou gestoord genoeg zijn om er aan mee te doen... alleen niet een goed genoege fotograaf
wanneer is het?
Das ong. mijn straatjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:50 schreef prupke het volgende:
Zo zijn we weer
net bezoek gehad voor een vrijblijvende offerte voor dubbel glas en kunstof kozijntjes
HRR ++ en nee geen idee wat het moet gaan kosten ...nog nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das ong. mijn straatje
Al enig idee hoeveel het gaat kosten? Wat voor glas gaat het worden?
helaas zegt ie dan...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:16 schreef PdeHoog het volgende:
JaHelaas ben ik dan een weekendje weg
er gingen toch geen camera's mee???quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
helaas zegt ie dan...
Ik dank dat er dan meer dan 24 foto's worden gemaakt
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:46 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Was er niet een Fokker die vorig jaar meegedaan heeft en steeds liep te spammen hier om vooral op zijn sig te klikken?
Wijze uitspraak VVquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:15 schreef Vliegvrager het volgende:
@iedereen die zichzelf 'niet goed genoeg' vindt: als je dat blijft zeggen, zal je nooit goed genoeg worden.
Fauxquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:46 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Was er niet een Fokker die vorig jaar meegedaan heeft en steeds liep te spammen hier om vooral op zijn sig te klikken?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:30 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben mijn website aan het updaten, moet je nu eens klikken
quote:
Filezilla gebruiken... werkt een stuk sneller en beter dan dat ws-ftp geneuzelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:55 schreef pea4fun het volgende:
Weet iemand een manier (of gratis proggie) waar ik hele mappen tegelijk van de server kan verwijderen? Ik werk nu met WS_FTP en dat gaat me dagen duren zo
* pea4fun gaat zoekenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Filezilla gebruiken... werkt een stuk sneller en beter dan dat ws-ftp geneuzel
Ik gebruik altijd Flash FXP daarvoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Filezilla gebruiken... werkt een stuk sneller en beter dan dat ws-ftp geneuzel
Je kan in WS-FTP ook gewoon alle folders met inhoud verwijderen hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:43 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben mijn paswoord kwijtHeb de support al gemaild, morgen voor 5 uur heb ik antwoord
Nou ja, dan nog maar even door met handmatig klooien...zucht
Niet met die versie die ik had hoor, krijg dan folder is not empty, unable to remove.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan in WS-FTP ook gewoon alle folders met inhoud verwijderen hoorHeb k ook wel eens gdaan en dat werkt gewoon goed volgens mij.....
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:15 schreef Vliegvrager het volgende:
@iedereen die zichzelf 'niet goed genoeg' vindt: als je dat blijft zeggen, zal je nooit goed genoeg worden.
Je kan ergens in de settings aangeven dat je wilt toestaan dat er non-empty folders geremoved worden. Het is iig een vinkje.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niet met die versie die ik had hoor, krijg dan folder is not empty, unable to remove.
edit: hele mappen tegelijk erop zetten kan wel, eraf halen niet.
Ben nu al met filezilla bezigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan ergens in de settings aangeven dat je wilt toestaan dat er non-empty folders geremoved worden. Het is iig een vinkje.
Topic is bijna volquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:19 schreef WurM het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onheilsprofetie?
oww, als dat alles isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:23 schreef Yoni het volgende:
[..]
Topic is bijna vol![]()
En freud heeft een enorme SC-open-fobie, dus die post betekent waarschijnlijk dat ie niet meer in dit topic durft te posten nu![]()
http://www.peaspictorial.com/DrFlash/index.htmlquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:21 schreef pea4fun het volgende:
andere missers
Thanks...ga meteen kijkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:29 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
http://www.peaspictorial.com/DrFlash/index.html
ook je linkjes op de vriendensite (die schokkend leeg isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Thanks...ga meteen kijken
edit: en gefixt
@Prupke, omdat het een fotosite is lijkt me dat logisch.
Ja dat weet ik, ik moet eerst toestemming vragen van de mensen die ik erop wil zetten, en andersom, moeten er wel mensen zijn die er graag op willen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ook je linkjes op de vriendensite (die schokkend leeg is) zijn weg
Ik bedoelde de plaatjes die je naar de index terug sturem.. dat zijn nu gebroken plaatjes en waarom heb je 2 linkjes naast elkaar staan die allebeide naar de index verwijzen??quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik moet eerst toestemming vragen van de mensen die ik erop wil zetten, en andersom, moeten er wel mensen zijn die er graag op willen.
VV mag ik jou als voorbeeld erop zetten?
Ik heb gewoon alvast de codes laten staan, blonte manier van doenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik bedoelde de plaatjes die je naar de index terug sturem.. dat zijn nu gebroken plaatjes en waarom heb je 2 linkjes naast elkaar staan die allebeide naar de index verwijzen??
Ik ben vereerd, tuurlijk mag je datquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik moet eerst toestemming vragen van de mensen die ik erop wil zetten, en andersom, moeten er wel mensen zijn die er graag op willen.
VV mag ik jou als voorbeeld erop zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |