Professioneel, hobbyist of amateur? Toon je fotografie of digital art werk, stel je vragen en deel je kennis. Ook over de gebruikte apparatuur, software, workflow, photoshop, lightroom enzovoort. Iedereen is welkom, maar houd er rekening mee; we zijn alti
Een paar fotootjes geschoten van na de regen. Helaas was het al te lang droog om veel meer spannende en natte dingen te fotograferen. Opbouwende kritiek is zeer gewenst
Foto's zijn alleen gecropt en geresized.
1. Reflectie in een plas
2. Waterdruppels in een spinnenweb
3. Een doorweekt trosje berkenzaadjes
4. Druppels aan een tuinstoel
Ladidadida: Trusten WurMpie! fraubitch: truste WurM :* yvonne: Trusten WurM Meer van dit
Ik vind persoonlijk alleen de 3e foto iets hebben, ik was echt aan het kijken wat het was, je kunt je fantasie er iets meer bij gebruiken terwijl de andere 3 te alledaags en niet bijzonder ogen om een leuke foto te zijn vind ik.
1 vind ik mooi. 3 vind ik geslaagd, het is fantasie prikkelend
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........ Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
Allereerst dank voor de complimentjes. Ook de non-complimentjes zijn leerzaam, maar niet zo fijn Maar goed, ik begrijp dat het onderwerp op zich niet zo aanspreekt en daar kan ik op zich ook wel in komen.
Als er iemand is die weet hoe ik het eventueel iets beter zou kunnen doen: laat je horen
Ladidadida: Trusten WurMpie! fraubitch: truste WurM :* yvonne: Trusten WurM Meer van dit
het is niet het onderwerp (ik neem aan de natte dingen na een regenbui) maar hoe ik zie hier foto's wat me zusje nog kan schieten. niet lullig bedoelt ofzo hoor. het is te gewoon, zoals iemand al zei de compositie's etc...
behalve 3 die vond ik wel leuk had dan wel iets meer van die zaadjes willen zien maak er nu niet echt op dat het zaadjes zijn, had net zo goed een hoopje aarde kunnen zijn.
zoek eens wat sites op over compo's lees er over en veel oefenen.