Dat is toch juist het doel van rap?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:54 schreef brood_korst het volgende:
En dan weer een volgende reffrein wat ook nauwelijks tot niet te verstaan is.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:33 schreef brood_korst het volgende:
OMFG![]()
Jullie blijken ook allemaal van die "Hood" Representertjes te zijn![]()
Ruilen voor naaktfoto's van jou?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:52 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik wil filmpjes!!!
Jij heb het ook gezien he, t kwam na southpark marathonquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:49 schreef Chriz2k het volgende:
Dat was echt kankertriest ja.
Allemaal van die negertjes met zwarte petjes en één blanke.
Die Marathon was om 7 uur al afgelopenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:57 schreef Kindervriend het volgende:
Ik heb The Box werkelijk al twee uur aanstaan, dus heb deze meuk ook moeten bekijken... Ik wacht namelijk op wat South Park, omdat ik hoorde dat er een marathon was, maar ik heb nog niks gezien.
Start dat nog, of is het al afgelopen? Ik ga zometeen met de voetjes van de vloer in de stad, dus beter schieten ze op!
En ik represent mijn stad ook, trouwens. Zie ondertitel. Respect.
Southpark is altijd 's middags.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:57 schreef Kindervriend het volgende:
Ik heb The Box werkelijk al twee uur aanstaan, dus heb deze meuk ook moeten bekijken... Ik wacht namelijk op wat South Park, omdat ik hoorde dat er een marathon was, maar ik heb nog niks gezien.
Start dat nog, of is het al afgelopen? Ik ga zometeen met de voetjes van de vloer in de stad, dus beter schieten ze op!
'quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:57 schreef Kindervriend het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |