Ik las eerst "In mijn neus"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:47 schreef geenaam het volgende:
Ben ik weer met wat heerlijke frietjes voor mijn neus![]()
Hoe kom jij aan mijn foto's?quote:
Dat is correct. Save Ours Souls of Save Our Ship is er later bij bedacht.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Volgens sommigen betekent het Save Our Souls, maar officieel betekent het niets. Gewoon 3 keer 3 tonen.
Neu. Ik tel zomaar eventjes 17 films over deze fictieve persoon....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:22 schreef dolle_hond het volgende:
max headroom
Dat kan niet. Hij heeft geen gezicht.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:26 schreef geenaam het volgende:
Ik ken die kop ergens van.
Nee, hij is duidelijk zichtbaar. Heeft ontelbare maskers om andermans identiteit over te nemen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:29 schreef dolle_hond het volgende:
invisible man?
dat wist ik, vandaar dat ik mabuse goktequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, hij is duidelijk zichtbaar. Heeft ontelbare maskers om andermans identiteit over te nemen.
Overigens: Vannacht vanaf 00.55 op Duitsland 2: 3 films van Dr. Mabuse achter elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |