Whehehe ik moet dus eens wat minder hints weggeven als ik nadenkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:58 schreef Sitethief het volgende:
Mijn vader heeft een interview gehad met een journalist die weer iets in rwanda had gedaan, weet het niet meer precies maar hij zat er diep in, in die drie landen, daarm lag het op het puntje van m'n tong. Hutsi's en Tutsi's incombinatie met een B-land.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:03 schreef geenaam het volgende:
hottentottensoldatententententoonstellingsterreintjeskaartjesverkoophokjeseigenaarstent.
Hij lijkt meer op de zwerver die altijd bier zit te zuipen bij ons in het winkelcentrum.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:06 schreef pyl het volgende:
Hij lijkt op Walt Whitman.
Die lijkt dan ook op Walt Whitman.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:06 schreef geenaam het volgende:
[..]
Hij lijkt meer op de zwerver die altijd bier zit te zuipen bij ons in het winkelcentrum.
Of misschien is die zwerver wel Walt Whitman. En is Whitman nog helemaal niet dood.quote:
En het boek zelf?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:11 schreef Sitethief het volgende:
De foto op de cover is uit de tijd van voor WOII, de cover van het boek is van veel later.
Je komt al dichterbij, alhoewel het boek niet direct de holocaust behandeld.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:10 schreef pyl het volgende:
Heeft het boek iets van doen met de holocaust, of iets dergelijks?
Het boek zelf is van net na WOIIquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |