Nee. Laat ik 't anders zeggen: Het aantal letters van dolle_hond was goed, alleen dat lidwoord was er teveel aan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:59 schreef geenaam het volgende:
les fantom?
Yep. Fantômas.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:01 schreef dolle_hond het volgende:
fantomas
en ik moet zeggen dat je maar 1 gok mag doenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:15 schreef geenaam het volgende:
Ik ben niet goed in jaartallen maar ik denk Elia of Jeremia.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:17 schreef geenaam het volgende:
Ja klopt sorry. Dan ga ik voor Jeremia.
Kijk een voetbal liefhebberquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:15 schreef dolle_hond het volgende:
ijsselmeervogels
Of googler..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:16 schreef geenaam het volgende:
[..]
Kijk een voetbal liefhebber![]()
Mijn cluppie IJsselmeervogels![]()
Dolle_hond +1
Dit bedoel ik zonder arrogantie, maar het is niet eens zo gek als ik zeg amateurclub in Nederland dat je dan aan IJsselmeervogels denkt.quote:
Dat dacht ik ook al..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:19 schreef Homdeck het volgende:
Het is niet echt gebruikelijk dat nieuwkomers al langspelende users van google gaan beschuldigen overigens.
Ben gewoon geen voetbalkennerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:19 schreef Homdeck het volgende:
Het is niet echt gebruikelijk dat nieuwkomers al langspelende users van google gaan beschuldigen overigens.
en ik geen kunstkenner. maar er kunnen best mensen zijn die alle kunstvragen gelijk kunnen beantwoordenquote:
Juh leek mij gewoon vergezocht, excuusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
en ik geen kunstkenner. maar er kunnen best mensen zijn die alle kunstvragen gelijk kunnen beantwoorden![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Okee. Beken nu maar: Kijken jullie dat zelf?
Ik heb tenminste het excuus dat ik jonge kinderen heb
Ik heb een voorliefde voor studio 100quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Okee. Beken nu maar: Kijken jullie dat zelf?
Ik heb tenminste het excuus dat ik jonge kinderen heb
quote:
En nou vergeet je even het coolste duo van allemaal: Big & Betsy!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:26 schreef geenaam het volgende:
Ik kijk al die dingen. Samson & Gert, Kabouter plop, K3 gezeik... Niks leuker dan dat![]()
![]()
zo is datquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:26 schreef geenaam het volgende:
Ik kijk al die dingen. Samson & Gert, Kabouter plop, K3 gezeik... Niks leuker dan dat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:28 schreef dolle_hond het volgende:
ik ben in beide plopsalanden geweest
naast kabouter plop interesseren ook wijvenfilms je blijkbaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:38 schreef geenaam het volgende:
Notting hill.
Eén keer op school gezien ( Ja, wat kijken we op schoolquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
naast kabouter plop interesseren ook wijvenfilms je blijkbaar
geenaam +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |