Ja, en dat geloven we ook wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:36 schreef Wexs het volgende:
[..]
Weet ik veel waar die viezerik vandaan komt, zag er niet uit als een marokkaan - zette zijn beschrijving erbij mochten er nog andere mensen lastig gevallen zijn door die creep..
Was het al iemand opgevallen dat dit verhaal niet kloptquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:33 schreef Wexs het volgende:
...
Ik maak mijn sigaretje uit vlak voor de conducteur op het welbekende fluitje blaast, en ik stap de trein in om bovenin een plekje te vinden, uit het zicht van die gast. Ik zit slechts een minuut in de trein of ik zie dat meneer de viezerik is opgestaan, en richting de dichtsbijzijnde deuren is gelopen. Daar probeert hij opnieuw oogcontact te maken, en gaat verder met zijn misselijkmakende pogingen.
...
Boos worden wil ook wel eens helpen ...quote:maar ben geschokt en misselijk doorgelopen naar mijn bus.
Dat klinkt al veel logischer ja ... hehehequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:52 schreef Aurelium het volgende:
Ik had em geslagen op het moment dat ie zn lul uit zn broek had gehaald.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:00 schreef Robin2130 het volgende:
"Attentie attentie!!! Wil de meneer met de penis uit zijn broek het onmiddelijk weer in zijn broek doen?"
Gadverdamme, Penis uit de broek en het ook nog in je broek doen!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |