Past inderdaad meer bij het niveau aldaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:17 schreef rihago het volgende:
had je dit topic niet op tweakers kunnen openen?
RTFM!!11!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:17 schreef rihago het volgende:
Vertel, welke Fok user bedoel je?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:02 schreef S1nn3rz het volgende:
hier op fok nog geen schroef in een kast kunnen krijgen en daar een beetje de man uithangen![]()
ja ja, ik zie het wel hoor dat jij het bent met eenzelfde avatar enzo
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
Er zitten zoveel fokkers op tweakers of omgekeerd, wat is je punt?
Hier op fok verwachten we dat *je* een klacht hebt in dit subforaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:40 schreef agRESSIV-e het volgende:
hier op fok verwachten we dat je eerst zelf naar oplossingen zoekt![]()
Derhalve een slotje.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:40 schreef agRESSIV-e het volgende:
hier op fok verwachten we dat je eerst zelf naar oplossingen zoekt![]()
quote:
had hij kunnen doen, maar dan had hij gelijk 10 nerds zonder leven achter zich aan gehad met schreeuwerige uitspraken als "UTFS!!!" en "je bent keihard gep0wn3d u n00b".quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:17 schreef rihago het volgende:
Pinjooo, ga eens lief buitenspelen...quote:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:48 schreef Twanstra het volgende:
Mijn vraag is waarom pino in Nederland blauw is en in de rest van de wereld geel..........
Omdat die van ons altijd zo blauw als 'n reiger is... Lex was trouwens altijd zo stoned als 'n aap, zoals het hoort. Die had altijd speciaal 'n liniaal nodig om 'n rechte lijn te trekken, enzo...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:48 schreef Twanstra het volgende:
Mijn vraag is waarom pino in Nederland blauw is en in de rest van de wereld geel..........
daag me niet uitquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:19 schreef zarGon het volgende:
ik daag de ts uit om dit te posten op got
haha ik zocht even rond en waarempel - het staat gewoon op wikipedia:quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:48 schreef Twanstra het volgende:
quote:Pino is gebaseerd op Big Bird uit de Amerikaanse reeks, maar Big Bird is geel en Pino blauw. Dit kleurverschil was een eis van de originele Amerikaanse Sesamstraat bij het overnemen van de figuur. De grote vogel komt in diverse landen voor en heeft overal zijn eigen kleur.
In de vertaalde boekjes, die niet opnieuw worden ingekleurd, heet deze gele vogel soms Neef Jan. Ook op bijvoorbeeld een video met Bert en Ernie kan hij plots voorkomen, en heet dan Neef Jan of Grote Vogel. Overigens zijn er, bij Lekturama, ook veel Sesamstraat-boeken verschenen waarin de Big Bird gewoon Pino heet.
Op tweakers krijg je een slotje voor de eerste reactie is geplaatstquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:20 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Past inderdaad meer bij het niveau aldaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |