Net ten noorden van Groningen gaat het los.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Allemachtig, in groningen leek een kleine uur terug wel een supercel te hangen, ik heb er foto's van. En als je kijkt vormt daar een complete buienstraat die gewoon dezelfde weg op gaan, damn daar moet wat water naar beneden komen zeg! Foto's volgen later.
Weerwoord lijkt trouwens overbelast te zijn.
De vader van de buurman woont in Haren, noodweerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Net ten noorden van Groningen gaat het los.
Als ik de radarbeelden bekijk lijkt het me sterk. Maar het waren iig hele stevige buienlijnen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Allemachtig, in groningen leek een kleine uur terug wel een supercel te hangen, ik heb er foto's van. En als je kijkt vormt daar een complete buienstraat die gewoon dezelfde weg op gaan, damn daar moet wat water naar beneden komen zeg! Foto's volgen later.
Weerwoord lijkt trouwens overbelast te zijn.
Bah idd... de zooi zakt hier ook net in elkaar voordat het mij kan bereiken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:45 schreef i2Them2 het volgende:
Alles begint nu goed in te zakken. 't Is voor vandaag bijna wel gedaan denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |