Je bent toch niet nieuw hier?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In welk opzicht werkt het niet? Na een tijdje móet je gewoon reageren, of..?
Nee, klopt. Sterker nog, ik post vanaf de eerste slowchat in meer of mindere mate mee. En ja, ik erger me ook aan sommige posts van Geqxon, en in het verleden anderen. Maar het lukt me al 71 delen er niet op te reageren, en alhoewel ik dan alsnog wel eens de slowchat open en alleen maar nutteloze dingen zie staan, zie ik ook dat het meestal vooral uit de hand loopt als anderen erop gaan reageren..quote:
Sinds die lijer er weer is gaan de topics over werkelijk niks en is het éen bak frustratie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, klopt. Sterker nog, ik post vanaf de eerste slowchat in meer of mindere mate mee. En ja, ik erger me ook aan sommige posts van Geqxon, en in het verleden anderen. Maar het lukt me al 71 delen er niet op te reageren, en alhoewel ik dan alsnog wel eens de slowchat open en alleen maar nutteloze dingen zie staan, zie ik ook dat het meestal vooral uit de hand loopt als anderen erop gaan reageren..
Ik heb liever niet dat je mij een lijer noemt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sinds die lijer er weer is gaan de topics over werkelijk niks en is het éen bak frustratie.
Klopt, maar komt dat door zijn posts of door het feit dat iedereen vervolgens loopt te klagen dat ze het over werkelijk helemaal niets vinden gaan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sinds die lijer er weer is gaan de topics over werkelijk niks en is het éen bak frustratie.
Of .. wat?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je mij een lijer noemt.
Of dat je mij dood wenst.
Ik ga nú mijn vis voeren. Ik laat wel weten of ze het hebben overleeft.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klopt, maar komt dat door zijn posts of door het feit dat iedereen vervolgens loopt te klagen dat ze het over werkelijk helemaal niets vinden gaan?
Hij heeft een dikke gun of heb je de telegraaf niet gelezen?quote:
Een boel frustratie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zie dat ik weinig gemist heb tijdens mijn bezoek aan Lowlands? Mooi.
grappig dat die foto allemaal door een post van mij komtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij heeft een dikke gun of heb je de telegraaf niet gelezen?
en geenstijl,rtl4,het jeugdjournaal,fok.nl,volkomenkut.com enz..
Nee, maar gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij heeft een dikke gun of heb je de telegraaf niet gelezen?
en geenstijl,rtl4,het jeugdjournaal,fok.nl,volkomenkut.com enz..
Succes, laat wel even weten of het gelukt is!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:19 schreef nietzman het volgende:
Ik ben m'n PB aan het formatteren. Duim voor me dat ik niets ben vergeten te backuppen.
straks heeft hij zijn fok wachtwoord niet gebackuppedquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Succes, laat wel even weten of het gelukt is!
Ik had 'm na 3 jaar eens veranderd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:22 schreef nietzman het volgende:
Dat ken ik na zes jaar wel uit m'n hoofd..
Was Leopard maar alvast uit. Dan kon je gewoon terug naar het moment voordat je formatte om even die ene vergeten file terug te vissen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:19 schreef nietzman het volgende:
Ik ben m'n PB aan het formatteren. Duim voor me dat ik niets ben vergeten te backuppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |