ook seizoen 9?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
mediamarkt. 25 euro per seizoen.
De game moet wel uitkomen. Diverse personen hebben mods proberen te maken wat op een gegeven moment helemaal dood bloede.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:42 schreef Ogala het volgende:
Mischien oud nieuws maar ik lees net dat er een stargate game komt in 2007 dus als de serie wordt gecancelled kunnen we gewoon verder op de PC![]()
http://www.cheyenneme.com/news/unreal.php
Gelukkig heb ik nog een backup van niet niet bekeken Smallville eps, Japanse series en Deadwood eps. I'm set for the weekend.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:54 schreef tactic_to het volgende:
help help, geen aflevering.
hoe moet ik het weekend nu doorkomen?
Ik ben te lui om te zoeken: Welke?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:39 schreef roobje het volgende:
Vanavond op Veronica wel twee goede afleveringen
Ik heb ook vorige week Deel 1 van Lost City gekeken en ik kon niet wachten tot vandaag, dus heb ik me maar de DVD erbij gepakt en heb meteen tot ver in S8 gekeken hehe...quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:42 schreef roobje het volgende:
Lost CIty deel twee (laatste ep. van seizoen 7) en New Order deel 1 (eerste ep van seizoen 8).
Cool gelijk ff kijken maandag. Zit er aan te denken alle seizoenen te kopen. Maar bijna 40 euro per seizoen op bol.com en amazon etc vond ik wat te veel. Maar 25 euro is best te doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
mediamarkt. 25 euro per seizoen.
Bedankt voor het besparen van het uitkijken naar iets waardeloosquote:Op zondag 3 september 2006 00:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Stargate Infinity is waardeloos
Het was een tekenfilm die zich in de toekomst afspeelde en had niks te maken met SG-1 en Atlantis. Het had een compleet eigen verhaallijn en staat los van de andere series.
Er is maar één seizoen van gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |