Dat betekend dat die nog geschreven/opgenomen moeten wordenquote:Op zondag 10 september 2006 11:36 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Bij 10 staan er vraagtekens bij de laatste eps, dat betekent dat zij het zelf ook niet weten.
Daarom heb ik het gehaald. Is dat rechten gedoe ook met Atlantis? Zou het beter vinden als ze de Atlantis boxen gaan houden net als de eerste seizoen, vanwege die SG ring.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef __Saviour__ het volgende:
het zou wel eens kunnen dat die straks even niet meer verkrijgbaar is, door dat gezeur over rechten.
Lucian Alliance hoort idd wel bij de verhaallijn, ben ik met je eens, maar ze hebben niets 'gewonnen' aan informatie of echte kennis (behalve dan dat de huidige leider niet echt meer de baas is). Arhur's Mantle was bijv. wel een flinke ontdekking, het adres waar mogelijk het wapen tegen ascended beings kan worden gevonden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:23 schreef Mirel het volgende:
Ik vind het geen filler. Fillers hebben het niet met het verhaal te maken dat altijd doorgaat door de afleveringen heen. De Ori én de Lucian Alliance vind ik allebei onder de gewone verhaallijn vallen, maar bijv. die Goa'uld Athena niet, maar Ba'al daarentegen weer wel.
De odessy heeft superieure technologie. Dat niet alles beter is dan bij de Goa'uld schepen doet daar niet zoveel aan af natuurlijk. Schilden, Teleportatie en hyperdrive zijn allemaal ver buiten hun bereikquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:15 schreef Super7fighter het volgende:
Atlantis was stompzinnig, maar SG-1 was zeker geen filler. Goede aflevering, alleen plaats ik wel wat kanttekeningen bij sommige dingen:
"The wrath of the Tauri?"Aarde heeft 1 a 2 opertionele schepen, de Alliance heeft minimaal 30 Goa'uld moederschepen. Als de Alliance het wil kan het zo de aarde vernietigen.
"de SG-1 heeft voor meer ellende gezorgd dan de Ori, aldus die ambitieuze luitenant"Huh?
Even later wordt er gezegd dat de Ori al vele planeten van de Alliance tot zich hebben genomen.
"The tauri vessel is most powerfull".De Odessy kan nog geeneens een gat in een Goa'uld moederschip slaan, laat staan vernietigen. De schilden zijn weliswaar superieur, maar de railguns and raketten kunnen de schilden van een Goauld-moederschip niet penetreren. Een Alliance/Goa'uld moederschip is dus gewoon krachtiger.
Dat was idd een leuk stukjequote:Op zaterdag 16 september 2006 17:58 schreef Teije het volgende:
Daniel als ship commander _o_
Ze hebben wel the Goa'Uld verslagen én een Ori ship vernietigd.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:15 schreef Super7fighter het volgende:
"The wrath of the Tauri?"Aarde heeft 1 a 2 opertionele schepen, de Alliance heeft minimaal 30 Goa'uld moederschepen. Als de Alliance het wil kan het zo de aarde vernietigen.
Of de Odessy superieure technologie heeft valt te betwijfelen. De Hyperdrive is ontworpen door de Tauri (die dit hebben gebaseerd op Goa'uld-technologie). De Asgard beaming technologie is wel superieur, maar nutteloos in een battle (kan niet door een Goa'uldschild beamen), de Asgarden-schilden zijn superieur, maar zonder noemswaardige aanvalswapens is dit geen voordeel meer, omdat de Goa'uldwapens na een paar schoten toch door de shields komen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:29 schreef kingmob het volgende:
[..]
De odessy heeft superieure technologie. Dat niet alles beter is dan bij de Goa'uld schepen doet daar niet zoveel aan af natuurlijk. Schilden, Teleportatie en hyperdrive zijn allemaal ver buiten hun bereik.
Verder denken ze waarschijnlijk dat men nog een heleboel drones in de aanslag heeft en heben de 'tauri' de Goa'uld verslagen. Al met al wel iets om je zorgen over te maken.
Ik realiseerde me hoe vanzelfsprekend al de ruimteschepen enzo zijn geworden. In seizoen 1 was dat nog wel even anders![]()
Nu gaat 1 aflevering over de aarde, een heel stuk ruimte, 3 verschillende ruimteschepen en 1 planeet![]()
wat ik niet snap is waarom ze die raketten niet met nukes uit rusten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:26 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Of de Odessy superieure technologie heeft valt te betwijfelen. De Hyperdrive is ontworpen door de Tauri (die dit hebben gebaseerd op Goa'uld-technologie). De Asgard beaming technologie is wel superieur, maar nutteloos in een battle (kan niet door een Goa'uldschild beamen), de Asgarden-schilden zijn superieur, maar zonder noemswaardige aanvalswapens is dit geen voordeel meer, omdat de Goa'uldwapens na een paar schoten toch door de shields komen.
In de aflevering disclosure zie je wel dat Thor vertelt dat de Asgards de Prometheus met Asgardschilden en wapens zullen uitrusten. Maar met Asgard-wapens is een verhaal te snel beslecht, dat hebben ze later in Sg-1 en Atlantis maar weggelaten.![]()
Deze afleveringen zijn gemaakt toen het nog niet bekend was dat sg-1 gecanceld werd, dus krijg je gewoon fillers net als bij alle andere seizoenen.quote:Op zondag 17 september 2006 11:29 schreef Mad-Matt het volgende:
Ik vind dat ze weer is verder moeten gaan met de Ori, zoveel afleveringen hebben ze niet meer.
Leukste stukje:
Daniel: I think you should prepar to fire.
ventje: I'm always prepared, I only have to press this button
nee want die zijn wel een stuk krachtiger dan die kut explosies die we nu zien.quote:Op zondag 17 september 2006 14:24 schreef Mirel het volgende:
Ehmm dat doen ze wel.
jawel, er is verschillende keren duidelijk gezegd dat ze kernraketten hebben en die zijn ook al afgevuurdquote:Op maandag 18 september 2006 14:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee want die zijn wel een stuk krachtiger dan die kut explosies die we nu zien.
de hyperdrive is ook van de asgard, oorspronkelijk niet maar alter is dat vervangen door asgard spul. Dat wordt nog een keer gezegd.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:26 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Of de Odessy superieure technologie heeft valt te betwijfelen. De Hyperdrive is ontworpen door de Tauri (die dit hebben gebaseerd op Goa'uld-technologie). De Asgard beaming technologie is wel superieur, maar nutteloos in een battle (kan niet door een Goa'uldschild beamen), de Asgarden-schilden zijn superieur, maar zonder noemswaardige aanvalswapens is dit geen voordeel meer, omdat de Goa'uldwapens na een paar schoten toch door de shields komen.
In de aflevering disclosure zie je wel dat Thor vertelt dat de Asgards de Prometheus met Asgardschilden en wapens zullen uitrusten. Maar met Asgard-wapens is een verhaal te snel beslecht, dat hebben ze later in Sg-1 en Atlantis maar weggelaten.![]()
SPOILERclass="spoiler"> season finale?![]()
Volgens hebben de Deadalusklasse schepen standaard een Asgardhyperdrive. De Prometheus heeft in totaal iets van 3 verschillende hyperdrives gehad, waarvan de laatste Asgard was.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:52 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
de hyperdrive is ook van de asgard, oorspronkelijk niet maar alter is dat vervangen door asgard spul. Dat wordt nog een keer gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |