abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40971436
Net even lekker rondje gewielrend, altijd leuk! Er is echter één grote ergenis die ik hier ff moet spuien (samenvatting onderaan):

Tegenwoordig is al bijna half Nederland 55-plusser zo lijkt het, en die vinden het allemaal nodig om op zaterdag op hun Gazelle (met de prijs van een leuke auto en 10x zoveel versnellingen als goed is voor die mensen) te springen en een rondje te gaan fietsen. Op zich niets mis mee, is hun goed recht. BEHALVE het feit dat ze bijna zonder uitzonderinge menen dat het hele fietspad / dijk / whatever er alleen voor hen ligt, inclusief de andere weghelft. Dus wat gebeurt er:
Dan kom je ze met een behoorlijk snelheidsverschil achterop rijden. Je wil er langs, maar ze fietsen zo pontificaal middenop dat je een paar x naar je bel moet grijpen, iets waar je absoluut geen zin in hebt als je net lekker op tempo ligt. Vervolgens moet je constateren dat de batterijen van hun gehoor-apparaat al 3 maanden niet vervangen is, en het geluid pas tot ze door dringt als jouw voorwiel al bijna in hun bagagedrager zit. Vervolgens wordt je verontwaardigd aangestaard, en wordt tergend langzaam de beweging om wat ruimte te maken ingezet, en kun je er naar veel ergenis eindelijk een x langs. En dan zeggen ze dat de vergrijzing een probleem GAAT worden

samenvatting
Bejaarde fietsers claimen de complete breedte van de weg/fietspad en zijn vervolgens nog bijna te beroerd om even op zij te gaan als je ze als wielrenner wil inhalen.

zo. dat lucht op.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:10:20 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_40971517
ik wil ff melden dat ik het volledig eens ben met de TS.
Huilen dan.
pi_40971597
Ik vind die stoeren gasten die met 10 km per uur fietsen irritanter ga dan gewoon lopen
pi_40971656
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 17:10 schreef Isdatzo het volgende:
ik wil ff melden dat ik het volledig eens ben met de TS.
Waar wacht je dan nog op
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:18:22 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_40971746
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 17:15 schreef MatiCe het volgende:

[..]

Waar wacht je dan nog op
bij deze.
Huilen dan.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:20:23 #6
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_40971814
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 17:13 schreef tralalala het volgende:
Ik vind die stoeren gasten die met 10 km per uur fietsen irritanter ga dan gewoon lopen
Dat ze niet omvallen denk ik dan
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_40971822
Verwissel wielrenfiets door brommer en bel door toeter en je hebt mijn verhaal.

Ooh, en TS, ga de volgende keer niet met je wielrenvrienden met z'n tweeën breed fietsen en zo dom kijken als ik er langs wil.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:31:52 #8
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_40972115
Gelijk heb je, TS.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_40972145
Zo gauw het mooi weer is, zijn de senioren er weer en maakt niet uit welke dag. Fiets je met een
ander op een niet al te breed fietspad dan moet je fietsgenoot of jij aan de kant als je
ze tegen komt. Zij zullen dat in ieder geval niet doen
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:36:04 #10
150130 centenbakkie
JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
pi_40972242
koop een brommer (Y)
derp
pi_40972247
Daarom mountainbike ik ook en haal ik ze gewoon in via het onverharde problem solved
Ik ga incognito door het leven..........
pi_40972498
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 17:36 schreef AcidTrance het volgende:
Daarom mountainbike ik ook en haal ik ze gewoon in via het onverharde problem solved
nee het probleem blijft. Jij laat je in de berm drukken door dat asociale gedrag, ik weiger dat pertinent.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_40972564
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 17:20 schreef Diemietuhriej het volgende:

Ooh, en TS, ga de volgende keer niet met je wielrenvrienden met z'n tweeën breed fietsen en zo dom kijken als ik er langs wil.
het is niet sporadisch dat ik brommers inhaal; over domme blikken gesproken dan...

En ik heb geen wielrenvrienden (wie kopt em in ), dus it wasn't me
pi_40972676
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 17:13 schreef tralalala het volgende:
ja die kom je dan weer niet tegen waar ik fiets; dat klinkt als (rand)stadshomies. Die zijn zo mogelijk nog irritanter, en hebben meestal een grotere bek. DIe zijn ook stom. Maar nu gaat het over de senioren.

Sowieso kun je wel een klaagbaak vullen met topics van senioren in het verkeer:
"zondagmiddag-senioren in de auto" en "koopavond-senioren te voet".
Eigenlijk zou iedereen de southpark-ep daarover moeten zien; die gaat heel eloquent om met dit vraagstuk
pi_40973656
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 17:20 schreef Diemietuhriej het volgende:

Ik weet niet hoe hard jij fietst maar als het jouw lukt mij in te halen dan stop ik en overhandig ik je persoonlijk 100 euro.
pi_40976983
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 17:06 schreef Malebolgia het volgende:
samenvatting
Bejaarde fietsers claimen de complete breedte van de weg/fietspad en zijn vervolgens nog bijna te beroerd om even op zij te gaan als je ze als wielrenner wil inhalen.
Een keer bellen en als ze dan niet aan de kant gaan je fiets er gewoon naast drukken. Als ze daardoor omvallen is dat verder hun eigen schuld.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_40979738
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 17:51 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

ja die kom je dan weer niet tegen waar ik fiets; dat klinkt als (rand)stadshomies. Die zijn zo mogelijk nog irritanter, en hebben meestal een grotere bek. DIe zijn ook stom. Maar nu gaat het over de senioren.
Ede
pi_40979775
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 18:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik weet niet hoe hard jij fietst maar als het jouw lukt mij in te halen dan stop ik en overhandig ik je persoonlijk 100 euro.
waarom de " "?

45~50 is genoeg is sommige brommers / scooters in te halen; zeker als er meerdere mensen tegelijk op zitten. Niet dat ik dit constant kan rijden, maar t kán wel.
Natuurlijk scheur jij op je koekblik sneller van 0-100 dan een gemiddelde bejaarde in auto, maar that's not the topic.
pi_40979834
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:23 schreef 700MB het volgende:
Een keer bellen en als ze dan niet aan de kant gaan je fiets er gewoon naast drukken. Als ze daardoor omvallen is dat verder hun eigen schuld.
Eensch, ware het niet dat gazelle's tegenwoordige ware tanks onder de fietsen zijn. Kom jij daar aan met je iele wielerfietsje met superdunne bandjes; zie ze dan maar eens aan de kant te drukken. Maar ik zal een keer een poging ondernemen en kijken of het werkt
pi_40979870
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:40 schreef tralalala het volgende:
Ede
oh daar wonen van die gasten die denken dat ze bij de Randstad horen, maar eigenlijk in een provincie-plaatsje wonen. Tsja, is in dit geval de enige juiste smiley. Ik leef met je mee als je daar tussen moet wonen
pi_40979942
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:41 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

waarom de " "?

45~50 is genoeg is sommige brommers / scooters in te halen; zeker als er meerdere mensen tegelijk op zitten. Niet dat ik dit constant kan rijden, maar t kán wel.
Natuurlijk scheur jij op je koekblik sneller van 0-100 dan een gemiddelde bejaarde in auto, maar that's not the topic.
Oke, standaard zul je ze wel inhalen, geloof ik goed.

Maar mijn brommer is niet standaard eigenlijk, en de 100 haalt ie ook niet.
pi_40979976
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:44 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

oh daar wonen van die gasten die denken dat ze bij de Randstad horen, maar eigenlijk in een provincie-plaatsje wonen. Tsja, is in dit geval de enige juiste smiley. Ik leef met je mee als je daar tussen moet wonen
Eey, Ede (Gelderland) is relaxt ben blij dat ik niet in het westen van het land woon.
pi_40980288
En ALS die bejaarden dan horen dat er gebelt wordt gaan ze ook niet gelijk aan de kant maar moeten ze eerst achter zich kijken wat er aan komt. Dus kijken ze achterom en slingeren ze juist nog meer naar links. Dus ze zorgen er sowieso altijd voor dat je af moet remmen
kkknurft
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:57:00 #24
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_40980364
Ik boek je met mijn Cosmics jeweets
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_40981683
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:55 schreef kkknurft het volgende:
En ALS die bejaarden dan horen dat er gebelt wordt gaan ze ook niet gelijk aan de kant maar moeten ze eerst achter zich kijken wat er aan komt. Dus kijken ze achterom en slingeren ze juist nog meer naar links. Dus ze zorgen er sowieso altijd voor dat je af moet remmen
waarvan acte inderdaad!

Maareh, wie gaat zondag-senioren op de snelweg openen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')