Waar wacht je dan nog opquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:10 schreef Isdatzo het volgende:
ik wil ff melden dat ik het volledig eens ben met de TS.
Dat ze niet omvallen denk ik danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:13 schreef tralalala het volgende:
Ik vind die stoeren gasten die met 10 km per uur fietsen irritanterga dan gewoon lopen
![]()
nee het probleem blijft. Jij laat je in de berm drukken door dat asociale gedrag, ik weiger dat pertinent.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:36 schreef AcidTrance het volgende:
Daarom mountainbike ik ook en haal ik ze gewoon in via het onverhardeproblem solved
![]()
het is niet sporadisch dat ik brommers inhaal; over domme blikken gesproken dan...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
Verwissel wielrenfiets door brommer en bel door toeter en je hebt mijn verhaal.
Ooh, en TS, ga de volgende keer niet met je wielrenvrienden met z'n tweeën breed fietsen en zo dom kijken als ik er langs wil.
ja die kom je dan weer niet tegen waar ik fiets; dat klinkt als (rand)stadshomies. Die zijn zo mogelijk nog irritanter, en hebben meestal een grotere bek. DIe zijn ook stom. Maar nu gaat het over de senioren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:13 schreef tralalala het volgende:
Ik vind die stoeren gasten die met 10 km per uur fietsen irritanterga dan gewoon lopen
![]()
Ik weet niet hoe hard jij fietst maar als het jouw lukt mij in te halen dan stop ik en overhandig ik je persoonlijk 100 euro.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
Verwissel wielrenfiets door brommer en bel door toeter en je hebt mijn verhaal.
Ooh, en TS, ga de volgende keer niet met je wielrenvrienden met z'n tweeën breed fietsen en zo dom kijken als ik er langs wil.
Een keer bellen en als ze dan niet aan de kant gaan je fiets er gewoon naast drukken. Als ze daardoor omvallen is dat verder hun eigen schuld.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:06 schreef Malebolgia het volgende:
samenvatting
Bejaarde fietsers claimen de complete breedte van de weg/fietspad en zijn vervolgens nog bijna te beroerd om even op zij te gaan als je ze als wielrenner wil inhalen.
Edequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:51 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
ja die kom je dan weer niet tegen waar ik fiets; dat klinkt als (rand)stadshomies. Die zijn zo mogelijk nog irritanter, en hebben meestal een grotere bek. DIe zijn ook stom. Maar nu gaat het over de senioren.
waarom de "quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik weet niet hoe hard jij fietst maar als het jouw lukt mij in te halen dan stop ik en overhandig ik je persoonlijk 100 euro.![]()
Eensch, ware het niet dat gazelle's tegenwoordige ware tanks onder de fietsen zijn. Kom jij daar aan met je iele wielerfietsje met superdunne bandjes; zie ze dan maar eens aan de kant te drukken. Maar ik zal een keer een poging ondernemen en kijken of het werktquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:23 schreef 700MB het volgende:
Een keer bellen en als ze dan niet aan de kant gaan je fiets er gewoon naast drukken. Als ze daardoor omvallen is dat verder hun eigen schuld.
oh daar wonen van die gasten die denken dat ze bij de Randstad horen, maar eigenlijk in een provincie-plaatsje wonen. Tsja,quote:
Oke, standaard zul je ze wel inhalen, geloof ik goed.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:41 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
waarom de ""?
45~50 is genoeg is sommige brommers / scooters in te halen; zeker als er meerdere mensen tegelijk op zitten. Niet dat ik dit constant kan rijden, maar t kán wel.
Natuurlijk scheur jij op je koekblik sneller van 0-100 dan een gemiddelde bejaarde in auto, maar that's not the topic.
Eey, Ede (Gelderland) is relaxtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:44 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
oh daar wonen van die gasten die denken dat ze bij de Randstad horen, maar eigenlijk in een provincie-plaatsje wonen. Tsja,is in dit geval de enige juiste smiley. Ik leef met je mee als je daar tussen moet wonen
waarvan acte inderdaad!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:55 schreef kkknurft het volgende:
En ALS die bejaarden dan horen dat er gebelt wordt gaan ze ook niet gelijk aan de kant maar moeten ze eerst achter zich kijken wat er aan komt. Dus kijken ze achterom en slingeren ze juist nog meer naar links. Dus ze zorgen er sowieso altijd voor dat je af moet remmen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |