Ik ben ook niet echt goed in die sector van de filmwereld, maar ik vind ze nogal op Chiaki lijken, dat, plus het feit dat het Ju-On topic vandaag nog eens omhoog geschopt werd, deed mij gokken op haarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:28 schreef dolle_hond het volgende:
tja patch
er is momenteel een ZuidKorea tournament, dus de kans is enorm dat ze koreaans is. wellicht heeft ze in een kim ki-duk film gespeeld, maar ik zou t verder ook niet weten
Ik herken haar ook uit Kill Bill én Battle Royal. Ju-On staat me niet zoveel meer van bij.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:30 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt goed in die sector van de filmwereld, maar ik vind ze nogal op Chiaki lijken, dat, plus het feit dat het Ju-On topic vandaag nog eens omhoog geschopt werd, deed mij gokken op haar
Nieuw vraagje dan maar?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:33 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik herken haar ook uit Kill Bill én Battle Royal. Ju-On staat me niet zoveel meer van bij.
Dus volgens mij is het wel goed.
quote:
ik denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die dame uit de vorige vraag is volgens mij toch Ji-Hyun Jun uit My Sassy Girl. En Windstruck en Siworae.
Watson en Holmes woonden samen, dus die moet ook fout zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:30 schreef flyguy het volgende:
of ontopic die andere dr? watson
is dat de hint? :Squote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:34 schreef Patch het volgende:
Holmes woonde op 221, niet op 221 1/2
Natuurlijk. Ik dacht even een makkelijke te doen omdat ik snel weg moest.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die dame uit de vorige vraag is volgens mij toch Ji-Hyun Jun uit My Sassy Girl. En Windstruck en Siworae.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |