Ja, maar hoe doen ze dat dan met die stroom enzo...?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:06 schreef Eegee het volgende:
Marlies (ongeveer): maar hoe doen ze dan zo'n magneet uit...? Dan stoppen ze er zeker wat tussen zodat het wordt tegengehouden, of zo.
Kennelijk nog nooit van elektromagneet gehoord...
whahahaha geweldigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:28 schreef Lyza het volgende:
Blondie: hoe heet tat ook weer, van die plakjes worst op je boterham
Blondie2: boterhammeworst
Blondie: ohhhhhhw jaaa boterhammeworst
en nog zo'n fijne:
Blondie; in me potje thee gaat theeeeee, in me bekertje gaat mellllk en in me glas gaat lama segge me drinkuhhhh
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:28 schreef Lyza het volgende:
Blondie: hoe heet tat ook weer, van die plakjes worst op je boterham
Blondie2: boterhammeworst
Blondie: ohhhhhhw jaaa boterhammeworst
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:10 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t eigenlijk wel een makkelijk ezelsbruggetje..
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:56 schreef Apache4U het volgende:
Ik vind dat van die veteranenziekte nou niet heel erg dom. Meer een met z'n 2-en uitgedokterd ezelsbruggetje. Grappig
Nogal wat lichtpunten, gezien het feit dat ze geen daglicht hebben.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:44 schreef newsman het volgende:
Zondag, gaat zij naar de kerk, met haar boek vol zilverwerk, weet bij god niet wat voor lichtpunten ze in dat huis hebben gezet.
nou het feit dat je het 'edit' knopje niet hebt gebruikt is in principe dommer dan de typfoutquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:02 schreef Enna-Iram het volgende:
klar = klaar... (sorry voor deze domme fout)
Die is echt fanatiek of niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:34 schreef Springveertje het volgende:
Egbert:...."We gaan door tot het bittere eind.....tot de dood erop volgt!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |