O ja blondje 2 zout is slecht die ouwe papa (egelbert ofzo) waarom dan? Ja dat weet ik niet...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:12 schreef jeempie het volgende:
Iemand heeft het over een zoutloos dieet. Reactie van Sabrina daarop: "Ik kook ook zoutloos, want ik vergeet altijd zout toe te voegen".
stoned?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:19 schreef Scrupules het volgende:
hilde: "ik ben wel stand geweest maar hoe stand stand ook is, ik zal nooit meer stand worden"
![]()
Wilde hem ook niet plaatsen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:58 schreef BBoon het volgende:
Janine: nee ik doe geen bruiningssessie
Zus1: jawel joh je moet want je ziet wat bleekjes![]()
shit hé! het is net of die zusjes nooit naar school zijn geweest en dat het enige wat ze weten is wat hun ouders ze hebben verteld.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:06 schreef annekeanneloortje het volgende:
Dom blondje 1 ik haal altijd de navelstreng uit mijn eitje. Blondje 2 ik schud altijd ff om te kijkuh of er een kuikentje inzit. Blondje 1 ik heb wel eens een tweelingei gegeten papa zegt dat je die op de markt kunt kopen...
Daar waren we inmiddels wel achter jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:39 schreef Sanne het volgende:
Zelfde spelletje:
Iemand (Semih?) vraagt aan Tijn: "Is het een homogeen of een heterogeen product?"
Etiënne: "Hallo we zijn in het Big Brother huis, we zijn niet allemaal zo slim."
En toen kwam blondje 1 met o ja collogeen hoe kom ik daar nou op dan??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Daar waren we inmiddels wel achter ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |