Die pingel werd gemistquote:Op zondag 10 september 2006 20:57 schreef Saviola het volgende:
Nou. Levante 2x rood, Real een pingel en handsgoal ?
Dat heeft me 400 euro gekost.. Zij waren de enige die ik niet goed had.quote:Op zondag 10 september 2006 20:44 schreef Ricky_ het volgende:
Villarreal 0-1 achter tegen Recreativo Huelva met nog 5 minuten te spelen.
Goeie opmerking! Hij was nooit uit vorm. Doordat Fergusson hem op de bank zet begint iedereen te roepen dat die niet meer in vorm was..quote:
Zo zonder Ronaldo en met een zeer aanvallend middenveld liep het - vooral in de tweede helft - aardig goed vond ik.quote:Op zondag 10 september 2006 22:13 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Goeie opmerking! Hij was nooit uit vorm. Doordat Fergusson hem op de bank zet begint iedereen te roepen dat die niet meer in vorm was..Hij had er toen al rond de 18 in liggen volgens mij.
Ruudje dus!!!Nu nog Ronaldo ernaast zetten en we zijn klaar.
![]()
![]()
Gelukkig niet geschorst!quote:Op maandag 11 september 2006 11:48 schreef Smeich het volgende:
Wat een BS met Torres zeg....kutcanizares
Gaafquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:04 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Volgende week ga ik hem live aanschouwen tijdens Atletico v Sevilla. Als toetje pakken we dinsdag ook maar ff Real-Dynamo Kiev mee in de CL![]()
Zo'n mooi stadion, Vicente Calderonquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:04 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Gelukkig niet geschorst!
Volgende week ga ik hem live aanschouwen tijdens Atletico v Sevilla. Als toetje pakken we dinsdag ook maar ff Real-Dynamo Kiev mee in de CL![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 20:47 schreef venomsnake het volgende:
rust:
Barca begon wat zwakjes, kreeg een paar kansen tegen waaronder een bal op de paal.
Maar na het doelpunt van Eto'o speelt Barca lekker snel combinatie voetbal en draait het behoorlijk goed.
Nog 2 grote kansen gemist van Eto'o en Messi.
al met al zeer tevreden over de 1ste helft.!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |