Hehe das waar ook, veel plezier manquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat houdt dit niet tegen; besides ik ga naar de Arena![]()
Morgenquote:
Willem IIquote:Wel shit om bij thuiskomt uit te vinden dat FCU verloren heeft.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:00 schreef Superheld het volgende:
dndiek staat er nou iM loving memory of suijk vaduz?
krijg net een sms-je....we spelen op kunstgras !quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:13 schreef methodmich het volgende:
Tuurlijk Bjoro. Regennoppen onder.
sterktequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat naar Amsterdam
nog een sms....we moeten "uit" in Hoofddorp...hier 500m vandaan.....ik heb maar gezegd dat ik rechtstreeks gaquote:
Beetje jammer dat Bjoro zich als vedette gelijk weer aan de teamdiscipline onttrektquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nog een sms....we moeten "uit" in Hoofddorp...hier 500m vandaan.....ik heb maar gezegd dat ik rechtstreeks ga
Utrecht - Den Haag is eigenlijk inderdaad de enige die een beetje uit de toon valtquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:26 schreef Bjoro het volgende:
trouwens iemand al het wedstrijd-programma van 22 oktober gezien ????
Bijna alleen maar schitterende wedstrijden !
de trainer woont zelf ook in Hoofddorp en komt ook rechtstreeks....quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Bjoro zich als vedette gelijk weer aan de teamdiscipline onttrekt
FCU valt wel vaker uit de toonquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Utrecht - Den Haag is eigenlijk inderdaad de enige die een beetje uit de toon valt
tsja utrecht hequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Utrecht - Den Haag is eigenlijk inderdaad de enige die een beetje uit de toon valt
Alleen maar omdat NAC de avond ervoor speelt hequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:26 schreef Bjoro het volgende:
trouwens iemand al het wedstrijd-programma van 22 oktober gezien ????
Bijna alleen maar schitterende wedstrijden !
Dan kan jij vast de kleedkamer aanvegen, tenues klaarhangen, ballen oppompen en de warming=up beginnen! Nobel!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nog een sms....we moeten "uit" in Hoofddorp...hier 500m vandaan.....ik heb maar gezegd dat ik rechtstreeks ga
begint hier ook weer een beetje licht te worden.....hopelijk blijft dat zoquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:32 schreef RayMania het volgende:
Goedemiddag, wat een noodweer hier in Almere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |