Gisteren gekocht bij de MM. Daar hebben ze ze gewoon volop. Maar hoe ver woon je van alphen a/d Rijn vandaan...quote:Op woensdag 6 september 2006 19:41 schreef H.Flick het volgende:
Morgen maar eens bij de koopavond kijken. En anders word het pas zaterdag....
Naar de foto-zaak gaan.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:44 schreef Fliepke het volgende:
Zeg mijn fotocamera is leeg. Hoe vul ik hem nu bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
Ja zover was ik. Ik heb daar alleen icoontjes bij de rekken staan.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:50 schreef pmponer het volgende:
in de demo, als je begint geloof de eerste winkel links kun je spullen halen voor je camera
quote:Op donderdag 7 september 2006 11:53 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zit nu op lvl 5 en moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Paradize Plaza is, als je uit de begindeur komt is aan je linkerhand een camara winkel. Hier kan je batterijen vinden, deze zijn links achter in de winkel bij de toonbank te vinden.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja zover was ik. Ik heb daar alleen icoontjes bij de rekken staan.![]()
Op rood drukken, er staat iets van Refill camera batterij..quote:Op donderdag 7 september 2006 11:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja zover was ik. Ik heb daar alleen icoontjes bij de rekken staan.![]()
Hehehe, was ik gisteravond bezig loop ik onbewust een soort van gamma binnen. Lekker wapens inslaan in zo'n bouwmarkt. Die cirkelzagen die je kan gooien![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:01 schreef Opgeduveld het volgende:
[..]Die boom truc had ik al door, maar ik gebruikte deze om weg te komen. Thanx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.![]()
Ik vond het uiteindelijk toch in het hoekje. Thxquote:Op donderdag 7 september 2006 12:01 schreef Opgeduveld het volgende:
[..]
Op rood drukken, er staat iets van Refill camera batterij..![]()
![]()
Naast de fotorolletjes, non? Ik dacht eerst "Waarom pakt ie de rolletjes niet!!!" Toen besfte ik dat ie een digicam had.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:05 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik vond het uiteindelijk toch in het hoekje. Thx![]()
Toen snapte ik ook pas waar dat omringende licht vandaan kwam.I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Voetbal ligt bij het water daar. Pak m en loop naar een grote groep zombies........ Nuff saidquote:I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:10 schreef donald_dick het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:10 schreef donald_dick het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the future
Forum Opties Forumhop: Hop naar: