foto1 had ik in portretstand genomen, nu heb je afgeknipte poten en hoorns, dat is jammer, want hij is wel erg leuk.
foto2 beetje flets geheel, misschien wel leuk om een beetje mee te spelen, beetje donkerder en dan in zw/w en alleen het wagonnetje lekker rood laten knallen
foto 3 en 4 lijken erg op elkaar, 4 vind ik hiervan de mooiste omdat het water mooi zacht is.
foto5 lekker helder, jammer dat ie net niet helemaal symetrisch is, maar dat zal waarschijnlijk ook niet lukken.
foto6 zo te zien is ie scherp net na de bloemetjes, ik had em liever scherp gezien op de bloemetjes, wat ik er wel leuk aan vind is de sneeuw en de witte bloemetjes die in elkaar overgaan, waardoor het samen toch 1 deken lijkt.
foto7 Hier had je denk ik net iets meer door je knieën gemoeten om het effect te krijgen wat je bedoelde. Nu is het net van alles niks. Geen echte voorgrond en geen echte achtergrond, alleen veel lucht.
foto8 Leuk dat rode scherm in die lekker blauwe omgeving. Alleen jammer dat ie wel erg in het midden staat. Misschien wat croppen? Is het proberen waard.
foto 9 De bergen zijn mooi, maar vind het water niet zo interessant en daar is heel veel van
foto10 mja, leuk onderwerp, maar niet echt scherp en geen interessante compo..sorry maar hij is het net niet.
foto11 Heel erg leuk, leuke foto om naar te kijken, door kleur en compo. Verdeling voorgrond en achtergrond is heel erg leuk gedaan
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.