Die wat jij bedoelt woont een paar huizen verderop.....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:19 schreef -skippybal- het volgende:
Je buurman was toch zo'n pauper met een dikke motor die donuts zat te skidden![]()
Het is inderdaad een zeer dubieus verhaal.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Waarom reed jij langs een homo-ontmoetingsplaats en reed je langzaam genoeg om je buurman's auto te spotten?
vraag gewoon langs je neus weg of het klopt dat zijn auto daar stond en wacht dan zijn reaktie af!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Toen ik gistermiddag voor mijn werk langs een homo-ontmoetingsplaats reed stond daar dus serieus de wagen van mijn buurman![]()
![]()
![]()
Henk is getrouwd en heeft gewoon kinderen van 12 en 17 + een goede baan.
Moet ik die heaumeax nu gaan chanteren of niet ? Wat een eikel![]()
![]()
![]()
en dat noem je buurman? eerder een buurtman.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die wat jij bedoelt woont een paar huizen verderop.....
Eauh. Goeie straatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die wat jij bedoelt woont een paar huizen verderop.....
misschien was het wel zijn vrouw die op homo's valt...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:24 schreef just me het volgende:
Buurman kan zijn auto ook aan een vriend hebben uitgeleend
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:24 schreef just me het volgende:
Buurman kan zijn auto ook aan een vriend hebben uitgeleend
Hij stond met zijn auto op de parkeerplaats die hier in de buurt bekend staat als homo-ontmoetingsplaats.quote:
lul je je er maar onderuit, condoomprikker!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hij stond met zijn auto op de parkeerplaats die hier in de buurt bekend staat als homo-ontmoetingsplaats.
Wij waren bij dat tankstation aan het werk, waar die parking aan ligt zeg maar.
Wat voor werk deed je daar?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hij stond met zijn auto op de parkeerplaats die hier in de buurt bekend staat als homo-ontmoetingsplaats.
Wij waren bij dat tankstation aan het werk, waar die parking aan ligt zeg maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |